ב-20:45: מכבי ת"א צריכה ניצחון ב-11 אצל דרושאפקה

ישלם את המחיר. פרמאר
ישלם את המחיר. פרמאר | צילום: אודי ציטיאט

רגע האמת הגיע, טבק חייב ניצחון בטורקיה אחרת יעבור ליורוקאפ. במקרה והצהובים יודחו ג'ורדן פרמאר עשוי להיחתך וצפוי הפסד של 6-8 מיליון ש"ח

(גודל טקסט)

הנהלת מכבי ת"א במתח גדול לקראת המשחק הערב אצל דרושאפקה (20:45), כאשר להעפלה לשלב הטופ 16 תהיה משמעות אדירה על התנהלות הקבוצה ותקציבה. הצהובים צריכים לנצח בהפרש של 11 נקודות כדי להעפיל לשלב הבא.

 

במועדון קיימת אמונה כי החניכים של ז'אן טבק מסוגלים לעשות את העבודה, אך יחד עם זאת מסתכלים בחשש כלפי האפשרות שהמטלה לא תבוצע בהצלחה והקבוצה תנשור ליורוקאפ. ההערכות הן שבמקרה ותרחיש זה יתקיים, הנזק הכלכלי צפוי לאמוד על 6-8 מיליון ש"ח, כאשר במכבי חוששים גם מאיבוד ספונסרים, סקטור שקיבל תנופה משמעותית בשנתיים האחרונות בזכות פעולה אינטנסיבית של המנכ"ל אלי דריקס, שקיבל גם שבחים גדולים מההנהלה.

 

 

מבחינה מקצועית, גורמים בכירים במועדון אמרו בימים האחרונים כי במקרה של הדחה יבוצעו שינויים בקבוצה, כאשר ג'ורדן פרמאר יהיה הראשון לשלם את המחיר. קיים סיכוי כי הרכז המתאזרח לא יהיה היחיד שייפרד מיד אליהו, כאשר שחרורים נוספים יישקלו בכפוף להחלטתו של טבק.

 

רוצ'סטי. "מרגישים שאנחנו מתחילים להתחבר" (אודי ציטיאט) 

 

במקרה ורוח המועדון תתייצב הערב בטורקיה ומכבי תעפיל לטופ 16, בעלי הבית צפויים להכניס את היד לכיס לשדרג את הקבוצה בשלב הראשון בקו הקדמי, עם הבאת סנטר מנוסה שיעזור למכבי בשלבים הבאים. 

הצהובים יתמודדו הערב ללא אייק אופייבו ודגן יבזורי הפצועים, שנשארו בישראל. גם יוגב אוחיון בספק למשחק אם כי ההערכה היא שהוא יהיה כשיר למשחק. פצוע נוסף, סילבן לנדסברג, התאמן כרגיל אמש ויהיה כשיר לדרושאפקה.

 

"11 הפרש? אנחנו צריכים קודם כל לעלות למגרש ולנצח, לשחק הכי חזק שאפשר ואז נראה מה יקרה", אמר הגארד טיילר רוצ'סטי והוסיף: "אנחנו באים אחרי שני ניצחונות רצופים ומרגישים שאנחנו מתחילים להתחבר".

 

בנדר לומד להכיר מקרוב את טבק (אודי ציטיאט)

 

"ז'אן טבק הוא מאמן גדול", החמיא לנדסברג למחליפו הקרואטי של גיא גודס, "עבדנו קשה ולמדנו אותו ועכשיו הוא כבר מצליח ליישם את הרעיונות שלו. הניצחון על באמברג הוא תוצאה של העבודה אתו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי