ב-19:00: צסק"א מוסקבה תארח את ריאל מדריד

ירצה להמשיך לנצח. תיאודושיץ'
ירצה להמשיך לנצח. תיאודושיץ' | צילום: AFP

טופ 16: גם ברצלונה וחימקי ייפגשו במפגש עם אקסים רבים מליגת העל

(גודל טקסט)

המחזור השני של שלב הטופ 16 ביורוליג ייצא היום לדרך עם ארבעה משחקים, כשבמוקד צסק"א מוסקבה תארח את אלופת היבשת ריאל מדריד ב"בית המוות".

 

בנוסף למפגש הלוהט בבית 6 בין שתי אריות היבשת, ברצלונה וחימקי ישחקו ביניהן בקרב מרתק ושתי מוליכות הבית, לבוראל קוצ'ה ואולימפיאקוס ייפגשו אף הן. המשחק במוסקבה, שייפתח ב-19:00, יפגיש בין הרוסים שהפסידו במפתיע במחזור הפתיחה לחימקי, לבין הבלאנקוס שניצחו את במברג.

 

 

שתי הקבוצות מדורגות ראשונה ושנייה במדדי הציונים המשוקללים של היורוליג. מאמן מדריד, פאבלו לאסו, אמר לפני המשחק: "מאז שאני מאמן את ריאל מעולם לא ניצחתי את צסק"א, הם קבוצה מעולה והם תמיד פייבוריטים לזכות ביורוליג. נצטרך לעצור את דה-קולו ואת תאודושיץ' שקולעים ב-60% מהשדה ויותר מעשר שלשות במשחק. אני לא יודע כמה משחקי בית הם הפסידו בשנים האחרונות אבל אני בטוח שלא הרבה". מאמן הרוסים, דימיטריס איטודיס, קרא לקהל המקומי לדחוף את קבוצתו לניצחון נגד האלופה המכהנת.

 

ירצה לעצור את תאודושיץ' ודה קולו. לאסו (gettyimages)

 

כאמור, המשחק השני בבית מרתק אף הוא: ברצלונה וחימקי ישחקו ב-21:45. הבלאוגרנה, שהפסידו במחזור הפתיחה לאולימפיאקוס, לא ירצו להיקלע לבור כבר בפתיחת הטופ 16. בארסה קולעת הכי הרבה במפעל בביתה (84.4 בממוצע למשחק), אולם היא תיאלץ להסתדר ללא אקס מכבי ת"א קרלוס ארויו. מהעבר השני, חימקי בהובלתו של אקס אחר של הצהובים, טייריס רייס, צולפת 8.9 שלשות במשחק והיא תרצה להמשיך בכושר הקליעה.

 

המאבק המעניין יתקיים מתחת לסלים: פול דייויס ומארקו טודרוביץ' פצועים אצל הרוסים, מה שאומר שג'יימס אוגוסטין, סרג'י מוניה ואקס נס ציונה טיילר האניקט יקבלו יותר דקות. הם יאבקו בג'סטין דולמן, שיין לאוואל ואקס הפועל ירושלים, סמארדו סמואלס.

 

מוליך את חימקי לעונה נהדרת. רייס (gettyimages)

 

מאמן הרוסים, רימאס קורטינייטיס, שיבח את היריבה: "הם כמעט כל שנה מגיעים לפיינל פור ולא במקרה. זה לא סוד שההתקפה שלנו טובה בזכות ההגנה שלנו, אבל נרצה לעצור את ההתקפה של ברצלונה.

 

משחק נוסף שיתקיים על אדמת ספרד יפגיש ב-21:30 את שתי מוליכות הבית, לאבורל קוצ'ה ואולימפיאקוס, שניצחו את משחקי הבכורה שלהן. זו תהיה הפעם השלישית העונה בה הן נפגשות, לאחר שכל אחת מהן ניצחה את משחק הבית בשלב המוקדם. היוונים יקוו שואסיליס ספנוליס, שבאופן מסורתי משחק טוב נגד הספרדים, יופיעו גם למשחק הזה.

 

המשחק הרביעי שיתקיים הערב יפגיש ב-21:00 את שתי הקבוצות האחרונות בבית 5, דרושאפקה וצדביטה זאגרב. שתי הקבוצות ירצו לנצח על מנת להגדיל במעט את הסיכויים הלא גבוהים שלהן להעפיל להצלבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי