ניצחונות דרמטיים לפאו ולקובאן, תבוסה לז'לגיריס

גיסט ותומאס במאבק על הכדור. פאו ניצלה ממבוכה
גיסט ותומאס במאבק על הכדור. פאו ניצלה ממבוכה | צילום: AFP

טופ 16: הרוסים (66:68 על מלאגה) ופנר, שניצחה בבלגרד, במאזן מושלם

(גודל טקסט)

יממה לאחר שצסק"א מוסקבה ניצחה את ריאל מדריד, המחזור השני של שלב הטופ 16 ביורוליג ננעל עם ארבע ארבעה משחקים נוספים, שלושה בבית 5 ואחד נוסף בבית 6. פנרבחצ'ה וקובאן שמרו על מאזן מושלם, ז'לגיריס עדיין ללא ניצחון.

 

 

באמברג – ז'לגיריס קובנה 63:96

הליטאיים האומללים ספגו תבוסה נוספת במשחק היחיד שהתקיים בבית המוות, והם כעת הקבוצה היחידה בבית שהפסידה את שני משחקיה. יאניס סטרלניקס (19 נקודות), ניקוס זיזיס (18 נקודות) וניקולו מלי (15 נקודות ו-10 ריבאונדים) הצטיינו בשורות הגרמנים, אוליבר האנלאן היחיד שבלט אצל האורחים עם 17 נקודות.

 

לוקומוטיב קובאן – אנאדולו אפס 77:78

הטורקים, בראשותם של דריק בראון ואלכס טיוס מיודענו, היו טובים יותר והוליכו לאורך שלושת הרבעים הראשונים, אולם הרוסים, בהולכתו של מאלקולם דילייני שקלע 25 נקודות, כפו משחק צמוד. 24 שניות לסיום המשחק, במצב של שוויון, ריאן ברוקהוף קלע שלשה דרמטית שהעניקה לקבוצתו יתרון 75:78 ואת הניצחון.

 

ניצחון קליל בהר הגעש בבלגרד. דטומי (gettyimages)

 

פנאתינייקוס – אוניקאחה מלאגה 66:68

משחק נוסף שהוכרע בסל דרמטי. ההתמודדות הייתה מאוזנת לאורך מרבית הזמן, מלבד ריצה של היוונים ברבע השלישי שכוסתה במהירות. 12 שניות לסיום המשחק, כשהיוונים בפיגור נקודה, ג'יימס פדלין קלע שלשה דרמטית והעניק להם את ניצחון הבכורה. דיאמנטידיס הבלתי נגמר הצטיין עם 17 נקודות, סאשה פבלוביץ' הוסיף 10. מהעבר השני, 22 נקודות של ג'מאר סמית', שהיה היחיד שקלע בספרות כפולות אצל הספרדים, לא הספיקו.

 

הכוכב האדום בלגרד – פנרבחצ'ה 88:65

גם הטורקים כאמור שמרו על מאזן מושלם עם ניצחון חוץ קליל למדי על הקבוצה ששחררה את גל מקל. לואיג'י דאטומי (21 נקודות), בובי דיקסון (17 נקודות) ויאן וסלי (15 נקודות ו-15 ריבאונדים) הצטיינו בחבורה של זליקו אובראדוביץ', קווינסי מילר (21 נקודות) בלט מנגד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי