ברצלונה חזרה מפיגור וניצחה את ריאל

דולמאן נגד רייס. הקלאסיקו הבטיח וקיים
דולמאן נגד רייס. הקלאסיקו הבטיח וקיים | צילום: AFP

הקטאלונים חגגו בקלאסיקו עם 65:72. גם צסק"א מוסקבה ופנרבחצ'ה ניצחו

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 של הטופ 16 ביורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך עם חמישה משחקים. במשחק המרכזי גברה ברצלונה על ריאל 65:72 והשלימה ניצחון כפול על היריבה השנואה בטופ 16. במשחקים שפתחו את מחזור המשחקים, ניצחה צסק"א מוסקבה בביתה 78:90 את לבוראל קוצ'ה ופנרבחצ'ה גברה 69:77 על דרושפאקה בדרבי הטורקי.

 

פנאתינייקוס ניצחה את לוקומוטיב קובאן 79:84 ובאמברג גברה על חימקי באותה תוצאה, במשחקו הראשון של דושקו איבנוביץ' על הקווים של הקבוצה הרוסית. 

 

 

ברצלונה – ריאל מדריד 65:72

בקלאסיקו הספרדי בלאוגראנה כבר הובילה 4:25 אחרי הרבע הראשון ובהמשך הגדילה את היתרון עד ל-25 נקודות, אך ריאל התעוררה וירדה להפסקה רק במינוס 12. ברבע השלישי המהפך הושלם: רייס העלה את האורחים ל-52:58, אבל פרפרוגלו התעלה ברגע האמת והוביל ריצה של המארחת כדי להשלים ניצחון כפול על הבלאנקוס בטופ 16. כאמור, פרפרוגלו הוביל את קלעי בארסה עם 20 נקודות, סאטורנסקי הוסיף 17. בשורות המפסידים איון בלט עם 16 נקודות ושבעה ריבאונדים. שתי הקבוצות עם מאזן 5:6 עדיין לא הבטיחו את העלייה לשלב ההצלבה.  


פרפרוגלו בלט בניצחון על ריאל בקלאסיקו (AFP)

 

צסק"א מוסקבה – לבוראל קוצ'ה 78:90

הרוסים מוליכים את טבלת הבית ו' עם מאזן של 3:8, בדרך הבטוחה להצלבה. הספרדים במקום השני עם מאזן 4:7. בסיבוב הקודם, הספרדים ניצחו בהפרש של עשר נקודות והערב זה היה קרב לא רק על הניצחון אלא גם על ההפרש. ננדו דה קולו בלט בצסק"א עם 19 נקודות, קורי היגינס קלע 18, מילוש תאודוסיץ' ואנדריי וורונצ'ביץ' קלעו 17 כל אחד. לספרדים הרבו לקלוע אדם האנגה עם 19 נקודות ופביאן קאוסר עם 11.


בורוסיס מנסה לעצור את דה קולו (אתר היורוליג)

 

פנרבחצ'ה – דרושפאקה 69:77

הדרבי הטורקי היה צמוד ברובו ובסופו ניצחה המארחת שכבר הבטיחה לעצמה את יתרון הביתיות בשלב ההצלבה, עם מאזן נפלא שך 1:10. היריבה, שהעיפה את מכבי תל אביב בשלב המוקדם, קרובה להדחה עם מאזן של 8:3. אקפה אודו קלע 18 נקודות לזכות המנצחים, לואיג'י דטומה קלע 14 וריקי היקמן 12. רג'י רדינג הוביל את קלעי דרושפאקה עם 12 נקודות. 


אודו מוביל את פנרבחצ'ה לראשות הבית (אתר היורוליג)

 

פנאתינייקוס – לוקומוטיב קובאן 79:84

היוונים גברו בקרב צמוד על הרוסים בזכות משחק מצוין של ג'יימס גיסט ואליוט וויליאמס שקלעו 16 כל אחד, דיאמנטידיס הוותיק הוסיף 15 נקודות. בשורות המפסידים בלט אקס הפועל ירושלים מאט ג'נינג עם 16 נקודות. שתי הקבוצות עם מאזן זהה 4:7, אך הרוסים ממוקמים מעל פאו בטבלת בית ה' בזכות הניצחון ב-9 הפרש בסיבוב הקודם.


דיאמנטידיס. עוד משחק סולידי ליווני הוותיק  (אתר היורוליג)
 

באמברג – חימקי 79:84

 

חימקי פספסה הזדמנות להיצמד לריאל וברצלונה, כאשר נכנעה לגרמנים בחוץ. בראדלי וונמייקר הצטיין עם 25 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. לאון רדוסביץ' הוסיף 18 וניקוס זיסיס 16. דושקו איבנוביץ' בוודאי פילל לפרמיירה יותר מוצלחת על הקווים של חימקי, אבל ערב קליעה נוראי של טייריס רייס (4-13 מהשדה) ומשחק מפוזר של אלכסיי שבד הובילו להפסד של הרוסים. הקבוצות במאזן זהה של חמישה ניצחונות מול חמישה הפסדים ועדיין לא איבדו את הסיכוי להעפיל לשלב ההצלבה.


וונמייקר משאיר את רייס מאחור  (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי