שאראס וז'לגיריס הביסו 55:75 את אולימפיאקוס

יאסקביצ'יוס. ניצחון בכורה מרשים
יאסקביצ'יוס. ניצחון בכורה מרשים | צילום: AFP

ניצחון בכורה למאמן, פנרבחצ'ה גברה על דרושפאקה ושמרה על מאזן מושלם

(גודל טקסט)

שרונאס יאסיקביצ'יוס מונה לפני פחות משבועיים למאמנה של ז'לגיריס, ואחרי שבבכורה נכנע לריאל מדריד, הוא הצליח להדהים הערב את אולימפיאקוס והביס אותה ב-20 נקודות הפרש.

שחקן העבר השיג את ניצחון הבכורה שלו בזכות 55:75 ביתי על היריבה מפיראוס במסגרת המחזור הרביעי של הטופ 16 ביורוליג.

היוונים קלעו 9 נקודות בלבד ברבע השני ו-10 נקודות בסך הכל ברבע המכריע, מול הגנה חזקה של קבוצה שהפסידה את שלושת המשחקים הקודמים. אולימפיאקוס הפסידה משחק שני ברציפות אחרי שנכנעה לבאמברג בשבוע שעבר.

פאוליוס ינקונאס היה המצטיים עם 18 נקודות לזכות המקומיים, וויוקאס סייע לו עם 13 נקודות. בשורות האורחים שנכנעו היה זה ג'ונסון-אודום שסיים כקלע המוביל עם 11 נקודות בלבד. ספאנוליס הוסיף 6.

שאראס מוחא כפיים לשחקניו (AFP)

פנרבחצ'ה שמרה על מאזן מושלם

בקרב הטורקיות, פנרבחצ'ה ניצחה 100:106 מרשים אצל דרושפאקה, ניצחון שהותיר את זליקו אוברדוביץ' ושחקניו עם מאזן מושלם בטופ 16.

דרושפאקה, שהייתה עם מכבי ת"א בבית המוקדם, עדיין ללא ניצחון בשלב 16 האחרונות – היא הייתה קרובה לכך כשיצמקה ל-103:100, אלא שהאורחת דאגה להכריע את ההתמודדות. בובי דיקסון הצטיין אצל פנרבחצ'ה עם 24 נקודות, אפקה אודו הוסיף 21 ויאן וסלי תרם 16 נקודות. הרנגודי היה הקלע הבולט בשורות המארחת עם 22 נקודות.

חימקי מוסקבה ניצחה גם את באמברג

הרוסים הצליחו לנצח בביתם את הגרמנים בתוצאה 61:78, אחרי מחצית ראשונה צמודה. באמברג, אולי ההפתעה הנעימה ביותר בשלב הקודם במפעל, לא עמדה בלחץ המקומי במחצית השנייה וראתה את הפער הולך וגדל.

מי שאחראים לריצה של חימקי הם אלכסיי שבד שקלע 22 נקודות ופטרי קופונן שקלע 11. בראדלי וונמייקר סיים כקלע המוביל של הגרמנים עם 13 נקודות.

במשחק נוסף שנערך הערב, ניצחה הכוכב האדום בלגרד בביתה 73:87 את מלאגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי