עם הבאזר: אנדולו אפס נותרה בחיים

שחקני אפס. שלשה ששווה ניצחון
שחקני אפס. שלשה ששווה ניצחון | צילום: טוויטר

שלשה בסיום סידרה ניצחון 72:75 על ריאל. ברסה בצרות מול אולימפיאקוס

(גודל טקסט)

אנדולו אפס המשיכה הערב (שלישי) את השבוע המצוין של הקבוצות הטורקיות. אחרי שפנרבחצ'ה/אולקר הדיחה אמש את מכבי ת"א, הקבוצה של דושקו איבנוביץ' הצליחה לנצח את ריאל מדריד 72:75 ולהישאר בתמונת העלייה לאחר שצימקה את הסדרה ל-2:1.

 

הבלאנקוס מקווים שהעונה תהיה זאת שתפסיק את בצורת התארים האירופים שלה (20 שנה), אך הם יצטרכו לחכות לפחות עוד משחק אחד לפני שיוכלו להבטיח את השתתפותם בפיינל פור שייערך במגרשם הביתי.

 

 

הטורקים היו בשליטה במשך כל המשחק אך סרחיו רודריגס (17 נק') ויויי (15 נק') החזיקו את האורחים במשחק. ג'ייסי קארול הצליח אף להשוות 8 שניות לסיום, אך מאט ג'נינג השאיר את הניצחון בבית בשלשה עם הבאזר.

 

ג'נינג קלע 21 לזכות המארחים, כשננאד קרסטיץ' הוותיק טרם 17 נקודות משלו. רודי פרננדס הוסיף 12 נק' בצד המפסיד.

 

 

 

על סף הדחה: ברצלונה כבר בפיגור 2:1 מול אולימפיאקוס

 

מאז 2009 פספסה ברצלונה רק פיינל פור אחד. זה קרה לפני ארבע שנים, כאשר איבדה יתרון 0:1 ברבע הגמר ונוצחה מול חבורה יוונית (פנאתינייקוס) עיקשת למרות יתרון הביתיות. ובכן, נדמה שההיסטוריה חוזרת. החבורה של צ'אבי פסקוואל הפסידה הערב 73:71 לאולימפיאקוס, נכנסה לפיגור 2:1 בסדרה ואם תנוצח בהיכל השלום והאחווה הלוהט גם מחרתיים, תסיים את העונה.

 

אחרי פיגור 44:36 במחצית, התעורר ג'סטין דולמן והוביל את ברצלונה לרבע שלישי נהדר, בסיומו עלתה ליתרון 59:60. אלא שברבע האחרון החלה ההתפרקות: ההגנה היוונית העבירה הילוך, הקטאלונים לא הצליחו לקנות סל ואות'לו האנטר ויורגוס פרינטזיס הנפלא פתחו יתרון 8.

 

חואן קרלוס נבארו, מי אם לא הוא, סירב להרים ידיים, שבר בצורת של 9 דקות ללא סל וצימק ל-70:69, דקה לסיום. אחרי חטיפה של טומיץ' הוא קיבל הזדמנות להשלים את המהפך, אך נחסם על ידי בריאנט דאנסטון. ברד אולסון קיבל שתי זריקות לא רעות מבחוץ, אבל החטיא וראה את ואסיליס ספאנוליס מגדיל את הפער מהקו. נבארו ענה בשתיים משלו, פרינטזיס קלע רק אחת, אבל ברצלונה לא הספיקה לייצר זריקה בזמן הנותר.

 

פרינטזיס הוביל את קלעי היוונים עם 19 נקודות, ספאנוליס הוסיף 15 ודאנסטון 8. נבארו רשם 14 נקודות ו-6 אסיסטים למפסידים עם 2 מ-9 בלבד מהשדה, אבל 9 מ-9 מושלם מהקו. תומאש סאטורנסקי תרם 12 נקודות, מאצ'יי לאמפה ודולמן 10 כל אחד.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי