פנרבחצ'ה רוצה את קלאת'יס או תאודושיץ'

תאודושיץ'. ייפרד מצסקא?
תאודושיץ'. ייפרד מצסקא? | צילום: Gettyimages

אלופת טורקיה תנסה להחזיר את רכז ממפיס לאירופה או את הגארד מצסק"א

(גודל טקסט)

אחרי שהגיעה החודש לפיינל פור הראשון בתולדותיה, פנרבחצ'ה כבר חושבת איך להסתער על היורוליג בעונה הבאה. לאחר שחידשה את חוזהו של ז'ליקו אובראדוביץ' לשנתיים נוספות, סימנה לעצמה אלופת טורקיה את היעד הבא: רכז מהשורה הראשונה באירופה.

 

על פי פרסומים בטורקיה, השמות המועדפים על פנר הם ניק קלאת'יס ומילוש תאודושיץ'. הרכז האמריקאי-יווני, ששיחק בשנתיים האחרונות בממפיס גריזליס, צפוי לשוב לאירופה ולא מן הנמנע שירצה לעשות זאת אצל אובראדוביץ', שהיה מאמנו הראשון באירופה בפנאתינייקוס.

 

 

תאודושיץ', שמונה היום לקפטן נבחרת סרביה החדש, מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בצסק"א מוסקבה, אך עלול להיפרד מהרוסים לאחר כישלון נוסף בפיינל פור האחרון. הרכז הרשים מאוד בגביע העולם בקיץ האחרון וגם עשה עונה יפה למרות לא מעט פציעות, אבל במאני טיים של העונה האירופית כרגיל לא תיפקד.

 

פנרבחצ'ה, שכזכור טיאטאה את מכבי ת"א ברבע גמר היורוליג 0:3, הביאה במהלך העונה את ניקוס זיסיס היווני בגלל מצוקה בעמדת הרכז, והיא מחפשת פוינט גארד מוביל שישלים את אנדרו גאודלוק וריקי היקמן בקו האחורי. פנר מובילה 0:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף בטורקיה והערב תארח את גלאטסראיי למשחק השלישי (שידור חי בספורט2 החל מהשעה 20:55).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי