רשמית: בראיין רנדל חתם בלוקומטיב קובאן

רנדל. אין לדעת לאן נוכל להגיע
רנדל. אין לדעת לאן נוכל להגיע | צילום: עדי אבישי

סיכם לשנתיים במועדון הרוסי: "מודה למאמן ומקווה להחזיר לו על המגרש"

(גודל טקסט)

לוקומוטיב קובאן אישרה הבוקר (שבת) את הפרסומים על כך שאקס מכבי תל אביב, בראיין רנדל, סיכם בקבוצה לשנתיים.

 

כזכור, לאחר עונת פריצה ביורוליג, בה היה אחד השחקנים החשובים ביותר מועדון הצהוב, החליטה הקבוצה לשחרר את הפווורוורד בשל אי התאמה מקצועית. בנוסף, בשל העובדה שהוא משחק יותר מחמש שנים בישראל, מכבי תל אביב לא נהנתה מהקלות מיסוי על שכרו.

 

 

"אני גאה להצטרף למשפחת לוקומוטיב קובאן", אמר רנדל לאחר החתימה, "המשפחה שלי ואני מודים להם על ההזדמנות. מדובר בקבוצה חדשה כך שאין לדעת לאן נוכל להגיע, אך המועדון הוכיח בעבר שהוא מסוגל להתחרות ברמות הגבוהות ביותר. אני מודה למאמן שדחף להביא אותי ומצפה למצות את ההזדמנות שניתנה לי".

 

בראזוקאס. מועמד מושלם לחיזוק הקו הקדמי" (gettyimages)

 

מאמן הקבוצה, היווני גיורגוס בראזוקאס: "אנחנו רואים בבראיין מועמד מושלם לקו הקדמי שלנו והוא מסוגל לשחק בצורה טובה עם יתר השחקנים שלנו. הוא אפקטיבי ביותר בהתקפות המתפרצות, אבל הוא תורם בשני צידי המגרש. כל מי שדיברתי איתו שיבח את האופי שלו ואני נרגש לצרף אותו לקבוצה".

 

רנדל (30, 2.03) העמיד בעונה שעברה בליגה ממוצעים של 11 נקודות, 6.3 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים ב-23.5 דקות משחק. ביורוליג, הוא היה השחקן היציב ביותר כשקלע 12 נקודות, 5.6 ריבאונדים ושני אסיסטים בממוצע למשחק.

 

קובאן מנסה לבנות את עצמה מחדש לקראת העונה הקרובה ביורוליג והחתימה את בראזוקאס, שזכה ב-2012/13 ביורוליג כמאמן אולימפיאקוס. רנדל יתחרה על העמדה מספר 4 עם אנתוני רנדולף שממשיך מהשנה שעברה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי