בורח למכבי? רוצ'סטי סומן ע"י דארושפאקה

רוצ'סטי. טורקיה או ישראל?
רוצ'סטי. טורקיה או ישראל? | צילום: טוויטר

הטורקים מעוניינים לצרף את מלך סלי היורוליג. האם זה יפנה את פרמאר?

(גודל טקסט)

את הידיעה הבאה לא בטוח שבמכבי ת"א ידעו איך לאכול: דארושפאקה הטורקית סימנה את טיילור רוצ'סטי כאחד היעדים שלה לקיץ הקרוב. האם הצהובים צריכים להילחץ בגלל שהרכז שכבר סיכם על פי הדיווחים בשורותיהם עשוי לברוח לכסף הגדול של טורקיה – או שמא לשמוח כי זה אולי "יפנה" את ג'ורדן פרמאר?

 

על פי דיווחים בטורקיה, רוצ'סטי מועמד להצטרף לדארושפאקה, שמעוניינת גם ברג'י רדינג מאלבא ברלין (שחקן נוסף שהוזכר לאחרונה כמועמד לצהובים) ובאות'לו האנטר מאולימפיאקוס.

 

 

רוצ'סטי, ששיתף העונה פעולה עם גל מקל, הפך לסחורה מבוקשת באירופה אחרי שהוביל את טבלת מלך הסלים ביורוליג עם 18.9 נקודות למשחק, לצד 5.7 אסיסטים, 50% לשלוש ו-93% מהקו. בחודשים האחרונים דווח על כך שהוא כבר סיכם את תנאיו במכבי ת"א, אך הודעה רשמית טרם יצאה.

 

דארושפאקה נחשבת לכוח עולה בכדורסל הטורקי, עם תקציב שעל פי הערכות נופל רק מאלו של אנאדולו אפס ופנרבחצ'ה/אולקר. הקבוצה קיוותה להשתלב ביורוליג כבר בעונה הבאה, אך הדחתה ברבע גמר הפלייאוף מול גלאטסראיי עלולה לפגוע בסיכוייה לקבל וויילד קארד. במידה ולא תתקבל, היא עלולה לאבד את הרכש הנוצץ שלה, ג'ורדן פרמאר, בו הביעה מכבי ת"א עניין מספר פעמים בעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי