רוצ'סטי: "טייריס רייס האיץ בי לחתום"

רוצ'סטי. הנקודות לא חשובות
רוצ'סטי. הנקודות לא חשובות | צילום: אתר רשמי מכבי ת"א

רכז הרכש של מכבי ת"א הגיע לישראל, גם אמבקווה כבר כאן

(גודל טקסט)

לאט לאט מתחיל לנחות בישראל השחקנים הזרים של קבוצות ליגת העל. היום (ראשון) היה זה טיילור רוצ'סטי שיצטרף לאימונים המקדימים של מכבי תל אביב.

 

"לפני שבאתי למכבי דיברתי עם המון עם גל מקל" אמר רוצ'סטי לשדה התעופה, "אבל בעיקר עם טייריס רייס שהאיץ בי לחתום במכבי, אבל הוא לא היה צריך כי לא התלבטתי לשנייה אם להגיע".

 

רוצ'סטי נשאל לגבי העובדה שהיה בעונה האחרונה מלך הסלים ביורוליג: "הנקודות פחות חשובות אלא הניצחון של הקבוצה. בשנה שעברה לא ניצחנו מספיק משחקים כמו שרציתי. אנחנו קבוצה חדשה, תנו לנו זמן להתחבר".

 

רוצ'סטי והאוהדים (אתר מכבי ת"א בכדורסל)

 

הרכז שיחק במכללת וושינגטון סטייט אך לא נבחר בדראפט ובשנים האחרונות שיחק באירופה בקבוצות כמו אלבה ברלין, גלאטאסראי, לבוראל וסיינה. בעונה האחרונה, הראשונה שלו ביורוליג, פרץ רוצ'סטי בגדול, כשלקח את ניז'ני נובגורוד על גבו לטופ 16 וסיים כמלך סלי המפעל עם 18.9 נקודות באחוזים חלומיים: 52% ל-2, 50% ל-3 ו-92.5% אחוז מהקו. הוא הוביל את היורוליג בנקודות ובאחוז מהעונשין, דורג שני במדד משוקלל (21), ושלישי בסחיטת עבירות (5 למשחק) ובאחוז ל-3. כמו כן חילק 5.7 אסיסטים בממוצע למשחק (שישי ביורוליג).

 

מאוחר יותר נחת בארץ גם הסנטר החדש, טרבור אמבקווה. "אני נרגש מאד להגיע למכבי", אמר אמבקווה, "אני מכיר היטב את המועדון ויודע שיש לו קהל אדיר ואוהדים שדוחפים אותך קדימה. אני נרגש מאוד להצטרף לשאר השחקנים שהגיעו. מכבי תהיה קבוצה מצויינת השנה. אין לי ספק". הסנטר ירכיב את הקו הקדמי של גיא גודס לצידו של ויטור פבראני, שכבר החל להתאמן באופן אישי עם הצוות המקצועי של מכבי.

 

אמבקווה מתרגש לצבע החדש (באדיבות מכבי ת"א)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי