כלפי חוץ: עסקים כרגיל, בפנים: מתיחות

וויצ'יץ'. אשם במצב הגבוהים
וויצ'יץ'. אשם במצב הגבוהים | צילום: אודי ציטיאט

למרות ה-2:0 ביורוליג, גודס לא יפוטר (כרגע). וויצ'יץ' מואשם בהרכבת הסגל

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד המביך אמש (חמישי) למאלגה הספרדית (93:82), במכבי תל אביב מספרים הבוקר על אווירת נכאים כאשר חילוקי הדעות בכל הקשור לעמדת המאמן עוד יותר זורעים מלח על הפצעים.

 

המחלוקת בהנהלה בכל הקשור לעתידו של גיא גודס מובילה למתחים פנימיים, יש יאמרו עמוקים אולם כלפי חוץ הפדרמנים והרקאנטים, לצד שמעון מזרחי וניקולה וויצ'יץ' משדרים עסקים כרגיל ומשדרים חזית אחידה כלפי חוץ לפיה גודס לא יפוטר, בשלב זה, ומתכוונים לתת לו לעבור שבוע נוסף בתפקיד. כאשר הפועל ירושלים ממתינה למכבי ביום ראשון וססארי האיטלקית בחמישי ביורוליג, משחקים שישליכו בוודאות על עתידו של גודס.

 

 

אם בכל הקשור לעמדת המאמן ישנם חילוקי דעות, בנוגע להתרסקות הקולוסאלית העונה בעמדות הגבוהים יש קונצנזוס גדול כאשר האצבעות מופנות בעיקר לוויצ'יץ שהיה מעורב ונתן לכאורה אור ירוק להבאתם של ויטור פבראני ואריסה אונואקו שלא תורמים כמעט דבר.

 

במכבי בונים על החלמתו של בריאן רנדל שצפוי להיות כשיר בשבוע הבא ועל הצטרפותו בקבוצה של אייק אופייבו, שיצטרכו לתת מענה בקו הקדמי לגודס כדי שיוכלו להתמודד עם נושא הריבאונד שם היא נוחלת בשבועות האחרונים כישלון אדיר (15-15 מתחת לסל של מכבי מול מלאגה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי