שבוע לפני מכבי: באמברג נכנעה 83:77 במוסקבה

תאודוסיץ'. צסקא עם מאזן מושלם
תאודוסיץ'. צסקא עם מאזן מושלם | צילום: באדיבות אתר היורוליג

הגרמנים כמעט הפתיעו את צסק"א. ברצלונה רמסה בביתה את פאו 52:77

(גודל טקסט)

לצד המשחק של מכבי ת"א מול ססארי, חמישה משחקים נוספים נערכו הערב במסגרת המחזור השלישי ביורוליג.

צסק"א מוסקבה אירחה את באמברג הגרמנית והתקשתה מול הקהל הביתי, אבל בסופו של דבר הצליחה להשיג ניצחון מינימלי ולשמור על המאזן המושלם, כשצמוד עוד יותר היה בטורקיה שם גברה ז'לגיריס על קרשיאקה המקומית.

צסק"א מוסקבה – באמברג 77:83

שבוע לפני שמכבי תל אביב תתארח בגרמניה, באמברג הזיעה וכמעט הצליחה לנצח במוסקבה, באולם בו הצהובים הובסו, אך בסופו של דבר נכנעה לצסק"א בתוצאה 83:77.

הרוסים הובילו לאורך כל המשחק, עד שברבע האחרון, כשהורידו את הרגל מהגז, הגרמנים רצו ואף עלו ליתרון בהפרש נקודה כשנותרו על השעון ארבע דקות לסיום. אז מילוש תאודוסיץ' וננדו דה קולו העלו הילוך ושמרו על המאזן המושלם של צסק"א.

דה קולו גם סיים כקלע הבולט של צסק"א עם 22 נקודות לצד 7 אסיסטים ותאודוסיץ' הוסיף 18 נקודות. מנגד, בראדלי ואנמייקר היה המצטיין בשורות האורחת עם 19 נקודות.

קרשיאקה – ז'לגיריס 68:66

האורחת מליטא שוב נאלצה להיאבק עד לשניות הסיום, ובסופו של דבר יצאה הערב עם ידה על העליונה באולם בטורקיה.

ז'לגיריס עלתה למאזן חיובי של 1:2 בזכות 16 נקודות ו-10 כדורים חוזרים של פאוליוס יאנוקאס ו-13 נק' מצד ברוק מוטום. קרשיאקה, לעומת זאת, במאזן שלילי (2:1) אחרי שג'סטין קרטר לא הצליח לדייק מחוץ לקשת עם הבאזר. קני גבריאל היה הקלע המוביל עם 17 נקודות.

אפס אנדולו – צדביטה זאגרב 81:75


תוצאה מפתיעה באיסטנבול, שם רשמה המארחת הפסד בכורה העונה, דווקא מול הקרואטים שזכו בניצחון ראשון.

מירו בילאן עם 20 נקודות, וג'ייקוב פולן עם 18, בלטו אצל המנצחים. ג'ון דיבלר היה הקלע המוביל של הטורקים עם 15 נקודות.

לימוז' – קוצ'ה ויטוריה 107:71


אחרי מחצית ראשונה חד צדדית שהסתיימה ב-34:60 לספרדים, סגרה הקבוצה ניצחון חוץ קליל בצרפת. הבולט בשורות ויטוריה היה דריוס אדאמס עם 18 נקודות, רנדי קאלפפר בלט אצל הצרפתים עם 13.

ברצלונה – פנאתינאיקוס 52:77


הקטאלונים חיברו שני ניצחונות רצופים מול היוונים. האורחים התקשו מבחינה התקפית ודימיטריס דיאמנטידיס, סיים את המשחק עם 0 נקודות. ג'סטין דולמן הוביל את קלעי ברצלונה עם 13 נקודות, אנטה טומיץ', אלכס אברינאס וסטרטוס פרפרוגלו קלעו 11 נקודות כל אחד. ג'יימס גיסט הוביל את קלעי היוונים עם 13 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי