גודס: "הספסול של פרמאר לא אומר דבר להמשך"

גודס. הכסף לא משחק על הפרקט
גודס. הכסף לא משחק על הפרקט |

אוחיון, לאחר הניצחון על ססארי: "הצלחנו לא לספוג 63 נק' במחצית"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השיגה את ניצחונה הראשון העונה ביורוליג, 63:79 ביתי על דינמו ססארי, האלופה האיטלקית, והצליחה להרגיע את הרוחות אחרי ימים לא קלים במועדון.

לא מעט דיווחים היו על כך שהפסד של הצהובים יוביל לפיטוריו של המאמן גיא גודס, שבסיום אמר: "זו אנחת רווחה. היה חשוב לנו לנצח כי כולם יודעים מה עברנו בשבועיים האחרונים".

"כמו שאמרתי, אני יכול לשלוט על הדברים שלי אבל לא מבחוץ", התייחס לדיווחים ואמר על המשחק: "חשוב לי שהקבוצה תחזור למסלול שהיא הייתה בו לפני התקופה האחרונה והיום עשינו צעד קטנטן בכיוון. יש לנו עוד הרבה דברים לשפר".

"הגנתית שיחקנו טוב והיינו אגרסיביים", המשיך גודס להחמיא לחניכיו, "את סילבן לנדסברג לא ראיתי הרבה שנים ברמה הזו וזה הדביק את כולם. הכי חשוב שניצחנו".

גודס. "אנחת רווחה" (עדי אבישי)

על אי שיתופו של ג'ורדן פרמאר במחצית השנייה: "הלכתי עם השחקנים שהרגשתי שהם הכי בפנים, ויש לנו הרבה שחקנים טובים. אנשים לא הולכים עם ארנקים למגרש וזה לא משנה כמה אתה מרוויח – יוגב היה פנטסטי, סילבן שיחק בעמדה 2 והיה מצוין – ולשם כיוונתי. זה לא אומר כלום לגבי ההמשך".

לסיום אמר המאמן על יוגב אוחיון שבלט: "לא בכדי הוא הגיע לאן שהגיע. בתחילת השנה אמרתי שתראו בסופו של דבר שיוגב יהיה האיש שיאזן בין ההגנה להתקפה והוא עושה זאת בצורה הטובה ביותר.

דווין סמית', מצטיין המשחק הוסיף: "יש לנו הרבה בחורים חדשים בקבוצה ואנחנו מתחילים להתחבר. במכבי צריך לתת כל מה שיש לך בכל משחק וזה מה שעשינו הלילה".

סמית'. הוביל את הצהובים לניצחון הבכורה (עדי אבישי)

על המשחק הבא, בשבוע הבא בבאמברג, אמר: "כל משחק הוא קריטי. בימים האחרונים התאמנו מצוין ואנחנו צריכים להמשיך ככה".

יוגב אוחיון: "הכל עניין של הגנה. אחרי הרבה זמן קבוצה קולעת נגדנו 63 נקודות בסוף המשחק ולא בסוף הרבע השני, שזו כבר התקדמות גדולה. כל הצוות בראשות גיא גודס עשה עבודה טובה מאוד, עשינו שינויים והתאמות ממה שלא עבד והכי חשוב שתהיה לזה המשכיות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי