"ככל שתחבטו בי יותר – תדרבנו אותי יותר"

גודס. זה לא מועדון נורמלי
גודס. זה לא מועדון נורמלי | צילום: עדי אבישי

גודס לקראת ססארי: "הזדמנות טובה לנצח. שיחקנו עם משקולות נגד י-ם"

(גודל טקסט)

לאחר שבוע סוער במכבי תל אביב, בעיקר בסביבתו של המאמן גיא גודס, ערכה היום (רביעי) הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת משחק היורוליג מול דינמו ססארי – אלופת איטליה, בשורותיה משחקים שלושה אקסים של הצהובים: ג'ו אלכסנדר, מרקיז היינס ודייויד לוגן. לשורות הצהובים צפוי לחזור מפציעה בראיין רנדל שנעדר במשחקים האחרונים.

 

"אנחנו רוצים להיכנס למסלול ניצחונות ביורוליג וזו הזדמנות טובה". אמר גודס. " בריאן רנדל חזר לאימונים וגם אופייבו עשה איתנו שני אימונים. הסגל פחות או יותר מלא ואנחנו מוכנים לקרב הגדול הזה." 

 

 

"שיחקנו עם משקולות נגד הפועל ירושלים ולא הצלחנו לעשות את הדברים הפשוטים. כשהשתחררנו קצת והתחלנו להיות אגרסיביים, דברים השתנו לטובה. יש פה חבר'ה חדשים שעדיין מחפשים את עצמם וצריכים ללמוד על הלחץ של המועדון הזה. זה לא מועדון נורמלי והתפקיד של המנהיגים זה להראות את הדרך".

 

רנדל. "יודעים את החשיבות של בריאן" (עדי אבישי)

 

על מצבו בקבוצה אמר: "זה בסדר, יש לי גב חזק. ככל שתחבטו בי יותר, ככה תדרבנו אותי יותר לצאת מהמצב הזה. הצוות שלנו מאוחד, עובד קשה ורוצה להצליח. אני לא מתעסק בדברים שנאמרים בימים האחרונים. המטרה היא להוציא את הקבוצה מהמצב שנקלענו אליו".

 

"אנחנו המאמנים וכל מי שמסביב ראה את השינוי באנרגיות בשני האימונים אחרים. אנשים רוצים לנצח. כמו כל שנה, כולם פה חוו סיטואציה לא פשוטה והמועדון הזה יודע לצאת מהמצבים הקשים. אנחנו רוצים להתחיל כבר מחר, לשחק חזק מהפתיחה ולנצח. זה הדבר הכי חשוב. אנחנו יודעים את החשיבות של בריאן, בעיקר בפן ההגנתי. אנחנו סומכים עליו שיעשה את המהלכים הנכונים, ישמור על הכדור והוא עשה את זה בהכנה לעונה. המחלה שלו הוציאה את הקבוצה מאיזון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי