פנאתינייקוס הפסידה 71:68 לז'ילונה גורה

לוקומוטיב קובאן בדרך לניצחון הרביעי
לוקומוטיב קובאן בדרך לניצחון הרביעי | צילום: באדובות אתר היורוליג

לוקומוטיב קובאן עדין מושלמת, מקל והכוכב האדום הפסידו לפנרבחצ'ה

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי ביורוליג נמשך הערב (שישי) עם חמישה משחקים, חלקם מסקרנים. במוקד, ברצלונה התארחה בליטא אצל ז'לגיריס קובנה וניצחה 78:85 ולוקומוטיב קובאן שמרה על מאזן מושלם אחרי ניצחון ביתי 53:72 על קרשיאקה הטורקית.

 

ההפתעה הגדולה של הערב: פנאתינייקוס הפסידה 71:68 לז'ילונה גורה, בפולין. גל מקל (רק שתי נקודות) אכזב והכוכב האדום בלגרד הפסידה בבית לפנרבחצ'ה 74:60.

 

 

ז'ילונה גורה – פנאתינייקוס 68:71

ההפתעה הגדולה של המחזור הגיעה מפולין. פנאתינייקוס המשיכה להתרסק שם, אחרי שהפסידה לז'ילונה גורה וירדה למאזן של 3:1. הפולנים נראו טוב החל מהפתיחה.

 

מתיוש פוניטקה הוליך את קלעי ז'ילונה גורה עם 13 נקודות ו-10 ריבאונדים. אצל היוונים, ג'ימס פלדיין בלט עם 15 נקודות.

 

ז'לגיריס קובנה – ברצלונה 85:78

 

ברצלונה השיגה את ניצחונה השלישי ברציפות בשלב הבתים ביורוליג, הפעם במשחק חוץ קשה אצל ז'לגיריס קובנה. המשחק היה צמוד בפתיחה, וז'לגיריס הוליכה בתום הרבע הראשון 22:23.

 

הרבע השני היה שייך לברצלונה, שירדה למחצית ביתרון 39:45. מכאן ועד לסיום, שמרו הקטאלונים על יתרונם עד לניצחון השלישי ברציפות. טומיץ' בלט בשורות ברצלונה עם 18 נקודות, ארויו קלע 12. סייבוטיס בלט בשורות ז'לגיריס, עם 18 נקודות. ינקונאס הוסיף 17.

 

לוקומוטיב קובאן – פינאר קרשיאקה 53:72

 

הרוסים הגיעו למשחק אחרי שלושה ניצחונות רצופים, והמשיכו במומנטום החיובי בדרך לניצחון רביעי רצוף, על פינאר קרשיאקה הטורקית.

 

מלקולם דילייני ויבגני וורונוב בלטו אצל הרוסים עם 15 נקודות כל אחד, ויקטור קלאבר הוסיף 13. בשורות הטורקים בלט ג'ו רגלנד כשקלע 15 נקודות.

 

הכוכב האדום בלגרד – פנרבחצ'ה 74:60

 

פתיחת העונה הגרועה של הכוכב האדום ביורוליג נמשכת, כך גם פתיחת העונה הרעה של גל מקל במפעל.

 

פנרבחצ'ה ניצחה בבלגרד ועלתה למאזן 1:3. מקל סיים עוד ערב חלש מאוד עם שתי נקודות בלבד, 2 ריבאונדים ו-2 אסיסטים. פרו אנטיץ' בלט אצל המנצחים עם 14 נקודות, אקפה אודו הוסיף 12. ולדימיר סטימאץ' קלע 13 נקודות לזכות המארחת.

 

בית 4: גם מלאגה טיילה מול ססארי

 

בבית של מכבי ת"א, מלאגה שמרה גם היא על מאזן מושלם בזכות ניצחון ביתי על אלופת איטליה, 62:80.

 

האיטלקים עוד ירדו להפסקה עם יתרון נקודה, אך הובסו במחצית השנייה לאחר שמלאגה העבירה הילוך. הנדריקס הצטיין עם 19 נקודות, תומאס קלע 14.

 

מרקיז היינס, שבעונה שעברה היה במכבי ת"א והתקשה מולה בשבוע שעבר, הרשים עם 18 נקודות בשורות המפסידה. ג'ו אלכסנדר הוסיף 9 נקודות משלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי