הקיץ ששינה למכבי ולהאפמן את החיים

האפמן. רצה לאמן במכבי תא
האפמן. רצה לאמן במכבי תא | צילום: AFP

המהפך שעבר הסנטר שינה לו ולצהובים את העתיד. לייזי נפרד

(גודל טקסט)

"קרע" לי את הלב הילד של נייט האפמן. " אתה תחזור אלי אחרי שתלך לגן עדן?", הוא שאל. זו כנראה השיחה שזירזה את סופו. האפמן היה נשוי לאישה שהיה לה ילד עם צרכים מיוחדים. לא כל אחד היה מוכן ל"הכנס למיטה הזו".

למה רצו להביא אותו לסיבוב אחרון להגיד שלום לכולם? למה לא הראו לו אהבה כאשר היה בחיים וביקש להשתלב בכדורסל בארץ בתור מאמן? למה אנשים קמים ועוזבים הכל בשביל לטוס להלוויה, אך לא עושים את אותו דבר בשביל אדם חי ובריא? נייט ישב בבית הרבה שנים ואכל את עצמו מבפנים כי לא מצא את עצמו מבחינה מקצועית .

האפמן גבה ב-20 סנטימטרים בקיץ אחד בתיכון וזה שינה לו את החיים. היה לו גוף רזה בחלק העליון עם רגליים חזקות וכושר גופני טוב מאוד. דיברנו אחד עם השני על מכבי ת"א ועל המשחק מול בולוניה שבו הוא קלע 19/19 מקו העונשין כאשר הקבוצה הייתה עם הגב לקיר.


האפמן. שינה את מכבי ת"א (AFP)

כאשר הצעתי שאני אהיה הסוכן שלו הוא אמר שיש לו סוכן בארה"ב. ראיתי במו עייני כמה היה רוצה לחזור לפה. כמה היה רוצה לקבל אהבה כמו שהרעיפו עליו ששיחק פה. הוא דיבר עם דייויד בלאט על עבודה בקליבלנד, אבל דיוויד, ששינה למכבי את העתיד כאשר החתים את הסנטר אצל הצהובים, לא היה מעוניין.

מאוחר יותר האפמן ביקש שאדבר עם מכבי ואציע אותו בתור מאמן, אבל באותו זמן כבר לא הייתי סוכן. מחלת הסרטן לקחה את אבא שלי שנתיים לפני שחתמתי במכבי ועכשיו אני בוכה על אדם יקר שנפטר גם הוא מאותה מחלה. כל מה שנשאר זה להגיד תודה.


דיבר עם בלאט על עבודה בקליבלנד (דוד פליגל, מעריב) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי