"יותר זול להחליף מאמן מאשר להתיר חוזים"

גודס. משחקו האחרון באירופה העונה?
גודס. משחקו האחרון באירופה העונה? | צילום: אודי ציטיאט

אחרי ההפסד לבאמברג, גורם במכבי ת"א מתייחס לעתידו של גודס

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב רשמה שלושה הפסדים בארבעת משחקי פתיחת היורוליג לאחר ה-77:66 לבאמברג, וכעת לא רק משרתו של המאמן גיא גודס בסכנה – אלא גם עלייה לשלב הטופ 16.

למעשה, ראשי מכבי תל אביב יחלו החל ממחר (שישי) לאתר מחליף לגיא גודס. עושה רושם שלאחר ההפסד לבאמברג, הלחץ במכבי בשיאו וגם חברי הנהלה שתומכים בהשארת גודס, מבינים שאולי יש צורך בשינוי על הקווים.

"יותר זול להחליף מאמן מאשר לשלם כמה מיליונים להתרת חוזים של שחקנים", אמרו במכבי.

במועדון הצהוב יש מי שבטוח שאושיית כדורסל בכירה תדע להפיק יותר מפרמאר ורוצ'סטי, שעד כה מאכזבים במיוחד. ויטור פבראני שלא טס עם הקבוצה לגרמניה, אמור לסכם סופית את תנאי עזיבתו בסוף השבוע ולפנות משבצת של זר.

גיא גודס אמר בסיום ה-77:66 לבאמברג: "הפסד מרגיז מאוד. אחרי רבע שלישי נהדר שלנו עלינו ליתרון יפה, אבל סבלנו מנפילה קשה ברבע הרביעי.

"עשינו טעות אחר טעות בהגנה וביורוליג אתה משלם על זה, אין חוכמות", המשיך המאמן, "היינו לא מרוכזים ולא פגענו בהתקפה, סבלנו בסוף מאחוזים נוראיים".

עוד אמר מאמן הצהובים, במה שאולי היה משחקו האחרון באירופה לעונה זו: "נתנו להם להשתלט על המשחק ברבע הרביעי שהוא הכי חשוב במשחק, ואילו לנו יצא האוויר מהמפרשים. אי אפשר לעשות 9 נקודות ברבע האחרון. אנחנו פשוט חייבים להעלות את הרמה שלנו".

בראיין רנדל הוסיף: "הפסד קשה, כואב ממש. נלחמנו חזק וברבע השלישי עשינו את העבודה כמו שצריך, עלינו ליתרון וזו בדיוק הנקודה שהיינו צריכים לשחק סולידי, להחזיק את היתרון ולשמור עליו. הבעיה שבחמש הדקות האחרונות נפלנו חזק. 

הצהובים המאוכזבים בסיום בבאמברג (אודי ציטיאט)

"מכל משחק יש מה ללמוד, גם כשאתה מנצח ובטח כשאתה מפסיד. אנחנו במצב לא פשוט עכשיו, אבל זה בדיוק הזמן להיות מאוחדים, להילחם חזק ולהראות לכולם מאיזה חומר אנחנו עשויים".

דווין סמית': "עשינו הרבה טעויות לכל אורך המשחק ועדיין הגענו לרבע האחרון במצב טוב. אסור, פשוט אסור שיקרו לנו דברים כאלה כמו ההתמוטטות הרבע האחרון, זה לא מתקבל על הדעת. אנחנו חייבים עכשיו להילחם חזק ולתת את כל מה שיש לנו כקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי