אוברדוביץ': "רגע היסטורי לכדורסל הטורקי"

אוברדוביץ'. יזכה בתואר יורוליג התשיעי בקריירה?
אוברדוביץ'. יזכה בתואר יורוליג התשיעי בקריירה? |

איטודיס: "מודה לז'ליקו על כל השנים, אבל אנחנו רוצים לזכות בתואר"

(גודל טקסט)

"אני שמח מאוד על ההעפלה הראשונה לגמר היורוליג בהיסטוריה של הכדורסל הטורקי. אני בטוח שהאוהדים המדהימים שלנו ידחפו אותנו מחר נגד צסק"א. הם קבוצה חזקה מאוד עם מאמן מצוין ואני מצפה למשחק קשה, בדיוק כמו שהיה לנו בחצי גמר נגד קוצ'ה לבוראל", פתח את מסיבת העיתונאים לקראת גמר היורוליג, ז'ליקו אוברדוביץ', מאמנה של פנרבחצ'ה.

אוברדוביץ' נמצא ביחסים קרובים עם מאמן צסק"א מוסקבה, דימיטריס איטודיס, שהיה עוזר של הסרבי במשך 13 שנים בפנאתינייקוס "נפגשנו במחנה קדם העונה ואמרתי לו שניפגש בגמר. זה היה בלתי אפשרי, אבל התקדמנו עם הקבוצות שלנו משחק אחר משחק והשגנו את המטרות שלנו. למרות שעבור פנרבחצ'ה זה הפיינל פור השני בהיסטוריה וגמר ראשון ועבור צסק"א זאת הופעה ה-13 ב-14 שנים האחרונות אנחנו נעשה את הכל בשביל לזכות בתואר. עבורי זה יהיה מאוד מיוחד לפגוש את דימיטריס בגמר, בגלל הדרך הארוכה שעשינו יחד ובגלל היחסים הנהדרים שיש בינינו".

"בוגדנוביץ' ישן כל המשחק ואני שמח שהוא התעורר בהארכה. אולי נצטרך להעיר אותו מוקדם יותר מחר, כדי שיגיע מוכן למשחק. לא שיחקנו אתמול כמו שהייתם רגילים לראות אותנו כל השנה. פתחנו את המשחק בצורה טובה, אבל קוצ'ה לבוראל הקשו עלינו ובורוסיס שיחק פשוט נהדר", המשיך המאמן הותיק, שהתייחס גם לסוגיית העצירה של מילוש תאודוסיץ' וננדו דה קולו: "יהיה מאוד קשה לעצור את שניהם. דה קולו הוא ה-MVP של היורוליג וקלע כמעט 20 נקודות למשחק. מילוש שולט בכל מה שקורה על הפרקט בכל רגע נתון והוא מאוד מסוכן. אנחנו נתמקד בלעצור אותם, אבל צריך לזכור חוץ מהם יש עוד מספר שחקנים מצוינים בצסק"א ונצטרך לעצור גם אותם". 


בוגדנוביץ'. הצטטין בהארכה  (AFP)

בוגדן בוגדנוביץ', שהצטיין מול קוצ'ה לבוראל אמר שהוא ישמח להתערב עם מילוש תאודוסיץ' על הזוכה בגמר: "אני לא יודע אם זה חוקי, אבל מבחינתי אני מוכן להתערב איתו". "האוהדים שלנו ייתנו לנו דחיפה משמעותית. הם אדירים ואנחנו סומכים עליהם", הוסיף הגארד הסרבי.

גם דימיטריס איטודיס, מאמנה של הרוסים, נרגש לקראת הגמר הראשון בקריירה כמאמן ראשי: "בוודאי שאנחנו מתרגשים ומצפים מאוד לגמר. זה היה מסע ארוך ואנחנו נחושים לזכות בתואר. עוד לא פגשנו את פנרבחצ'ה העונה ואני מצפה למשחק קשה, במיוחד שעל הקווים יעמוד ז'לקו אוברדוביץ', שהוא שועל ותיק במעמדים האלה. אנחנו חסרים בפיינל פור את פרילנד, אבל במשך כל העונה התמודדנו עם פציעות של שחקנים משמעותיים ונדע להתמודד גם הפעם. כמובן שיהיו רגעים שנשחק טוב במשחק ורגעים שנהיה פחות טובים, אבל אני בטוח שכל שחקן שיעלה על המגרש יעשה את המקסימום בשביל לנצח".


איטודיס. גמר יורוליג ראשון כמאמן ראשי (AFP)

"נפגשתי אתמול עם ז'ליקו ודיברנו קצת על החיים. עבדנו יחד במשך 13 שנה ופיתחנו מערכת יחסים מיוחדת, עברנו הרבה ביחד ואני מודה לו מאוד על כל מה שחוויתי איתו", סיכם המאמן היווני.

קורי היגינס, שחקנה של צסק"א סיפר שהסנדק שלו, הלא הוא מייקל ג'ורדן, בוודאי שמח על ההישג של צסק"א: "לא דיברתי איתו לאחרונה, אבל אני בטוח שהוא מצפה ממני לתת את הכל. הוא אוהב ווינרים ואני מקווה להשיג ניצחון מחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי