איטודיס: בלי אוברדוביץ' לא הייתי מגיע לזה

שוב נגעו בגביע
שוב נגעו בגביע | צילום: AFP

מאמן צסק"א חגג זכייה ביורוליג ופירגן למורו. וגם: החגיגות של תיאודושיץ'

(גודל טקסט)

יום מוצלח לכדורסל הרוסי ובעיקר לצסק"א מוסקבה. למרות שהחבורה של איטודיס שמטה יתרון 21 נקודות ונכנסה להארכה מול פנרבחצ'ה, השכילו הרוסים להתאפס ולקטוף את תואר אלופת היורוליג לראשונה מאז 2008 עם 96:101 דרמטי.

 

המאמן היווני, דימיטריס איטודיס גבר על מורו ורבו, ז'ליקו אוברדוביץ' הוותיק שנכשל ברגע האמת. השניים התחבקו בסיום והמאמן הצעיר פירגן: "לא הייתי כאן אם לא ז'ליקו ופנאתינייקוס. היה לו חלק גדול בזכייה הזו. אני כל כך מכבד אותו".

 

 

"לפעמים החיים מכתיבים תרחישים מדהימים. אני שמח להיות חלק מהארגון הזה. היו לנו שחקנים שהופיעו פה לראשונה וזכו בתואר. מקווה שזו לו הפעם האחרונה", הוסיף היווני.

 


המצטיין של הפיינל-פור, דה קולו (AFP)

 

על מהלך המשחק אמר: "היינו דומיננטיים, התחלנו טוב. הם הצליחו לחזור אבל התגברנו על הנפיהל וניצחנו בהארכה. נשארנו רגועים, וכתבנו עוד פרק בהיסטוריה. השחקנים ראויים לכל התהילה. הדרך שזה קרה, הדרך שבה זכינו בתואר הזה".

 

"זה בלתי יאמן, הרגשה נהדרת. בחלומות הוורודים שלי לא יכולתי לדמיין איך זה מרגיש לזכות ביורוליג", ציין הגארד מילוש תיאודוסיץ' הסרבי שקטף לראשונה בקריירה שלו את התואר הנכסף בפיינל-פור השביעי שלו.

 

 

Vainqueur de l'Euroleague 2015/2016, MVP de la saison, MVP du Final Four. Bravo Nando !!! #CSKApic.twitter.com/k2Nx1MNoMU

— Equipe France Basket (@FRABasketball) May 15, 2016

 

"לעולם לא הפסקנו להאמין", ציין הקפטן המאושר, ויקטור חארייפה. ה-MVP של הפיינל-פור, ננדו דה קולו הצרפתי שבלט עם 22 נקודות בגמר ציין: "יש הרבה רגשות שקשה לבטא. לא קל לנצח משחק אחרי שמאבדים יתרון של 20 נקודות במיוחד לא בגמר או בחצי גמר. הכל  קרה מהר אבל ידענו שננצח בהארכה".

 

 

Euroleague Champions !!!! pic.twitter.com/yuAVA7nfpf

— Kyle Hines (@SirHines) May 15, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי