בלאט הוצג בטורקיה: "תמיד חיפשתי אתגרים"

בלאט.אתגר טורקי
בלאט.אתגר טורקי |

הישראלי, שיאמן את דרושאפקה, יקבל תקציב ענק של 30 מיליון יורו

(גודל טקסט)

דייויד בלאט החל הערב (שישי) באופן רשמי את עבודתו בדרושאפקה הטורקית. בלאט הוצג בקבוצתו החדשה, ודיבר על הסיבות שהביאו אותו לשוב ולאמן באירופה.

 

"אני נרגש להצטרף למועדון הזה. כל חיי חיפשתי אתגרים ומקומות בעלי חזון ליציבות והמשכיות", אמר המאמן הישראלי, " מצאתי כאן אנשים שיש להם רצון גדול לבנות ומועדון כדורסל גדול. אני רואה הזדמנות לבנות קבוצה מצליחה ומיוחדת, לכן הגעתי".

 

ההיסטוריה חוזרת? ננאד מרקוביץ' מועמד לאימון הפועל ת"א

 

המאמן הישראלי צפוי להרוויח כ-3.4 מיליון יורו במשך שנתיים. לרשותו יעמוד תקציב ענק של 30 מיליון יורו, השני בגודלו באירופה, אחרי צסק"א מוסקבה, אלופת אירופה.

 

דרושאפקה סיימה את דרכה בפלייאוף הטורקי אחרי הפסד בחצי הגמר לאנדאולו אפס. בקבוצה משחקים כמה שחקנים מוכרים, בהם מרקוס סלוטר, סמיח ארדן ורג'י רדינג.

 

למרות התקציב הגדול שיעמוד לרשות בלאט בקבוצה הטורקית, הוא עלול להיתקע עם שחקנים שנכפו עליו, בגלל חוזי עתק שעליהם הם חתומים מעונות קודמות. עם זאת, בימים הקרובים אמור בלאט להציג לראשי הקבוצה רשימהה של שחקנים אותם הוא מעוניין לצרף.

 

בלאט בן ה-56, הגיע לקבוצה לאחר שאימן את קליבלנד,  משרתו הראשונה כמאמן ראשי ב-NBA. הוא פוטר בינואר השנה, אחרי שבעונה שעברה, הוביל אותה להופעה בגמר שהסתיימה בהפסד 4:2 לגולדן סטייט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי