בלאט: יהיו עוד משחקים כאלה, מקווה שננצח בהם

קאמבק מרשים סידר לבלאט עוד ניצחון
קאמבק מרשים סידר לבלאט עוד ניצחון | צילום: אתר היורוליג

דרושאפקה חזרה מפיגור וגברה 70:73 על הכוכב האדום. קלייבורן הצטיין

(גודל טקסט)

מלבד מכבי תל אביב, נערכו שני משחקים נוספים אמש ביורוליג. כשבמוקד, דרושאפקה של דייויד בלאט רשמה קאמבק כשחזרה מפיגור 15 הפרש לניצחון חוץ חשוב 70:73 על הכוכב האדום בלגרד.

מאז הגיע בלאט לדרושאפקה, המועדון הטורקי רושם 13 ניצחונות כולל משחקי ההכנה ואפס הפסדים. המאמן אמר בסיום: "יהיו לנו הרבה משחקים כאלה השנה, ואני מקווה שננצח את רובם. מגיע הרבה קרדיט לשחקנים שלנו, שלא ויתרו גם כשהיינו במצב רע. הכוכב האדום קבוצה מצויינת שמונהגת על ידי מאמן נהדר והם יהיו בסדר בהמשך".


אקס הפועל חולון וויל קלייבורן בלט עם 19 נקודות וארבעה ריבאונדים וגרר מחמאות רבות בטורקיה: "הוא עוד הברקה של דייויד בלאט, לא האמנו שהוא יהיה עד כדי כך טוב, אבל המאמן מראה שיש לו עין טובה לשחקנים".
 

במשחק נוסף, אלופת אירופה צסק"א מוסקבה פתחה הערב את עונת היורוליג שלה בניצחון חוץ משכנע בטורקיה על אלופת הירוקאפ גלאטסראיי 84:109.


בלאט. יכול להיות מרוצה (טוויטר)

הרוסים לא התקשו לפתוח את העונה האירופית החדשה ברגל ימין. צסק"א הייתה טובה יותר מהפתיחה. מילוש תאודוסיץ' שעלה מהספסל נתן רבע שני ענק עם 15 נקודות וארבע שלשות.


לקראת סיומה של המחצית הראשונה, ספג ג'אסטין דנטמון עבירה טכנית שנייה מפוקפקת והורחק, מה שגרם לקהל הטורקי להתלהט. המשחק הופסק לכמה דקות כשהשופטים ירדו מהמגרש.

 


עוד סל רוסי קליל (אתר היורוליג)

 

הטורקים עלו למחצית השנייה חדים יותר וצמקו את ההפרש עד לכדי חמש נקודות לחובתם, אך הרוסים חזרו במהרה להוביל ביתרון דו ספרתי בזכות נאנדו דה קולו המצוין בדרך לניצחון המשכנע.

 

הרבו לקלוע לצסק"א: דה קולו 22, תאודוסיץ' 20, ג'קסון 16, פרידזון 15. לגלאטסראיי: גולר 16, טיוס 15.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי