בלאט: יודע שהפסדים לא מתקבלים חלק במכבי ת"א

פארקר ובלאט הערב בתל אביב
פארקר ובלאט הערב בתל אביב | צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מאמן דרושפאקה מוכן לקראת המפגש הפיקנטי עם הצהובים: "זה הבית שלי"

(גודל טקסט)

ביום שלישי סמוך לשעה 21:00 יעמדו הצופים הרבים שיגיעו להיכל הספורט ביד אליהו ויריעו לאנתוני פארקר, במעמד שירגש כל אוהד של מכבי תל אביב.

 

פארקר יוכנס להיכל התהילה של הצהובים באירוע שיקדם למשחק החגיגי מול דרושאפקה הטורקית, קבוצתו של המאמן דייויד בלאט.

 

גופייתו של פארקר תועלה אל תקרת ההיכל הגדוש אל מול עיניו של מנכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומיאו. 

 

המשחק בין מכבי תל אביב ודרושאפקה יהיה משחק ההכנה האחרון לשתי הקבוצות לפני פתיחת עונת היורוליג שבה ישחקו שתיהן באותו בית.

 

פארקר עם ניקולה וויצ'יץ' במדי מכבי תל אביב (עדי אבישי)

 

פארקר נחת בערב החג בתל אביב ואמר: "שמעתי וראיתי את כל השחקנים הגדולים ששיחקו במכבי תל אביב. להימנות על הרשימה הזאת ולהיכנס להיכל התהילה, זה כבוד גדול". 

 

הערב השתתף פארקר במסיבת עיתונאים בתל אביב והיה נרגש. "במכבי יודעים שהם יכולים לפנות אליי בכל רגע, אני שמח על הקשר שיש ביני לבין האנשים כאן", סיפר פארקר. "הגמר האחרון מול צסק"א מוסקבה עדיין רודף אותי, אני עדיין פוגש את השחקנים ששיחקתי מולם וזה עדיין מציק לי, אבל צריך לקחת את זה בפרספקטיבה. אני שגריר גדול של הכדורסל הישראלי ושל ישראל. בכל הזדמנות שיש לי אני מעודד אנשים להגיע לכאן, בין אם זה לשחק כאן או לבקר. הכדורסל הישראלי נמצא בצמיחה".

 

לפני צאתה של הקבוצה הטורקית לישראל התראיין שם המאמן בלאט ואמר: "אני חוזר אל הבית שלי וזה משהו מיוחד עבורי. אני שמח להמשיך את ההכנה שלנו לעונה בתל אביב. אני מאמין שזה יהיה משחק מיוחד. עבדתי שנים רבות במכבי, זה הבית שלי ולא אשכח את המועדון הזה לעולם".

 

דייויד בלאט. שוב בתל אביב ׂ(AFP)

 

הערב קיים בלאט מסיבת עיתונאים בתל אביב שבה אמר בין השאר: "לא הייתי במשחק האחרון של מכבי נגד הפועל ירושלים בגמר גביע ווינר ואני לא מעורה במה שקורה, אני מכיר את המערכת וממה שאני יודע הפסדים לא מתקבלים בצורה חלקה במכבי תל אביב", הזכיר בלאט, והתייחס גם לקבוצתו הנוכחית: "רצף הניצחונות שלנו, 0:10, לא מרשים אותי. אלה משחקי הכנה ואותם עושים כדי להגיע מוכנים לליגה וליורוליג. יש לנו הזדמנות להשתפר".

 

במדי מכבי תל אביב רשם פארקר שתי זכיות בתואר ה-MVP של היורוליג, זכייה בתואר השחקן המצטיין של הפיינל פור ב-2004 וכן נבחר בקבוצת העשור של היורוליג לשנים 2000 ל-2010. אחרי שעזב את מכבי תל אביב שיחק פארקר עוד שש שנים ב-NBA בטורונטו ובקליבלנד והיום הוא משמש כסקאוט של אורלנדו מג'יק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי