ברצלונה קרובה להצלבה, אולימפיאקוס על סף הדחה

ברצלונה קרובה לשלב הבא
ברצלונה קרובה לשלב הבא | צילום: Gettyimages

וגם: קובאן בדרך להבטיח את הביתיות, הכוכב האדום פספסה עליה היסטורית

(גודל טקסט)

המחזור הלפני אחרון בשלב הטופ 16 של היורוליג נפתח עם ארבעה משחקים והכרעות עדיין אין. ברצלונה עשתה צעד גדול לעבר שלב ההצלבה עם 57:75 על באמברג, בעוד אולימפיאקוס על סף הדחה לאחר שהשופלה 98:66 על ידי חימקי מוסקבה. לוקומוטיב קובאן התקרבה להבטחת יתרון הביתיות בשלב ההצלבה עם 60:81 מוחץ על מלאגה, הכוכב האדום פספסה הזדמנות להבטיח מקום ברבע הגמר לאחר 80:61 לדרושאפקה.

ברצלונה – באמברג 57:75

ניצחון קריטי לקטאלונים (6:7), שיעלו לרבע הגמר עם ניצחון על ז'לגיריס קובנה החלשה במחזור הסיום. בארסה עצרה את הגרמנים על 23 נקודות בלבד במחצית הראשונה, מה שסידר לה פער של 20 נקודות בהפסקה, והפך את שארית המשחק לגארבג' טיים אחד ארוך.

ארבעה שחקנים של ברצלונה קלעו בדאבל פיגרס ובראשם אלכס אברינאס עם 13 נקודות, כשאנטה טומיץ' וג'סטין דולמן תורמים 12 כל אחד. הגרמנים עדיין יכולים להבטיח מקום בשלב הבא, אבל הם כבר לא תלויים רק בעצמם.

חימקי מוסקבה – אולימפיאקוס 66:98

הרוסים (6:7) עשו צעד חשוב לעבר השלב הבא, היוונים (7:6) במצב קשה מאוד לקראת מחזור הנעילה. הרבע הראשון עוד היה צמוד (22:25), אבל להפסקה המארחת כבר ירדה בפלוס 12 וברבע השלישי היא סגרה עניין כאשר סיימה אותו ביתרון של 26 נקודות.

פטרי קופונן הוביל את חימקי עם 21 נקודות, אלכסיי שבד צלף 5 שלשות וסיים עם 19. לטייריס רייס היו 4 נקודות בלבד. מנגד, ואסיליס ספאנוליס נחל ערב נוראי – 0 מ-6 לשתיים ו-8 נקודות בלבד.


חימקי בדרך להצלבה. רייס

הכוכב האדום בלגרד – דרושאפקה 80:61

הסרבים היו מבטיחים עליה היסטורית לשלב ההצלבה במקרה של ניצחון ביתי, אבל הובסו על ידי קבוצה שמזמן איבדה סיכוי להמשיך הלאה במפעל. רבע רביעי מדהים של האורחת – 12:25 – עשה את ההבדל, וקרוב ל-20 אלף אוהדים "משוגעים" נאלצו ללכת הביתה בלי הכרטיס לשלב הבא.

סקוטי ווילברקין הוליך את הטורקים עם 19 נקודות, ג'מון גורדון הוסיף 14. 18 של קווינסי מילר היו רחוקות מלהספיק עבור הכוכב האדום, שתצטרך לחכות לשבוע הבא כדי להבטיח מקום בהצלבה.


בבלגרד יצטרכו לחכות לפחות שבוע נוסף כדי לחגוג

קובאן – מלאגה 60:81

משחק צמוד כמעט לכל אורכו הפך ברבע האחרון לתבוסה, בעקבות 5:19 של המארחת ב-10 הדקות האחרונות. קובאן עלתה למאזן של 4:9 ולאור היתרון הפנימי מול פנאתינייקוס, היא קרובה להבטיח את המקום השני בבית. הספרדים איבדו עוד לפני המחזור את הסיכוי להעפיל להצלבה.

מאט ג'נינג (5 מ-9 לשלוש), אקס הפועל ירושלים, קלע 15 נקודות עבור המנצחת, כמו מלקולם דלייני שתרם גם 10 אסיסטים. ויקטור קלאבר הוסיף 14. אצל מלאגה רק מינדאוגאס קוזמינקאס קלע בדאבל פיגרס – 16 נקודות.


קובאן קרובה להבטיח יתרין ביתיות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי