גאודלוק: "מרגישים את השינוי במכבי תל אביב"

|

הצהובים יצאו למשחק מול ז'לגיריס פניני: "יש סגל עמוק, כולם ישחקו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השיגה אמש את ניצחונה הראשון לעונה זו ביורוליג בזכות 92:98 ביתי על גלאטסראיי, אבל מספר שעות לאחר מכן התייצבה בשדה התעופה והמריאה לליטא למשחק הבא כבר מחר מול ז'לגיריס (שישי, 20:00).

סילבן לנדסברג הפצוע לא הצטרף לחבריו ונשאר בארץ להמשך הטיפול בקרסול מתוך מטרה להכשירו למשחקי הקבוצה הבאים בשבוע הבא, ובמועדון מקווים כי שאר הישראלים – גל מקל, גיא פניני, יוגב אוחיון, ג'ו אלכסנדר וגם דגן יבזורי יזכו ליותר קרדיט בשל הלו"ז הצפוף.

"אני מאוד אוהב את ארז אדלשטיין, הוא יודע כמה אני מעריך אותו, אבל אין מה לעשות", אמר בסיום הקפטן גיא פניני, "אי אפשר לראות שינויים מהותיים תוך שלושה ימים, אבל רמי הכניס תרגילים שהוא משחק איתם בקבוצות שלו. הוא מאוד ענייני ולא מרבה במילים", המשיך ואמר על מאמנו החדש.

פניני לא מודאג ממספר הדקות של הישראלים (עדי אבישי)

על דקות המשחק המועטות שלאחרונה זוכים לקבל הישראלים אמר: "כולם רוצים להיות חלק ממכבי תל אביב ויש ימים שמשחקים בהם פחות. זה חלק מלהיות בקבוצה הזו, יש סגל עמוק וכולם עוד ישחקו – לא צריך להחזיר את מקל או אחרים לעניינים".

אנדרו גאודלוק פחות בלט מול גלאטסראיי בניגוד למשחקים הקודמים והבהיר: "הפיטורים של אדלשטיין הם היסטוריה ואין צורך להתייחס אליהם. אין לנו יכולת לתרץ כי לוח זמנים כל כך עמוס יש לכל הקבוצות ולא רק לנו. אנחנו מרגישים שהקבוצה משנה כיוון ונראה איך דברים ייראו".

גאודלוק. 12 נקודות מול הטורקים (עדי אבישי)

דווין סמית', שנחשב גם הוא לאחד השחקנים שהתקשו תחת המאמן המפוטר, סרב להתייחס לכך ואמר בקצרה אחרי הניצחון על הטורקים: "אני מנסה ליהנות מכדורסל. מקווים שהניצחון הזה יעזור".

ראשי מכבי תל אביב מבהירים למקורביהם בימים האחרונים כי רמי הדר ממשיך בתפקידו וכי אין כל שיח עם מאמנים אחרים. בהנהלה אף היו מרוצים מהשינויים שביצע הדר בבכורה על הקווים כמאמן הקבוצה ומאמינים כי שיפור ניכר יחול בתקופה הקרובה, למרות היכולת הלא טובה אתמול לדברי המאמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי