דיווח: מכבי ת"א הגישה הצעה על קני גבריאל

גבריאל. יחליף את מילר?
גבריאל. יחליף את מילר? | צילום: Gettyimages

הצהובים מוכנים להציע 750 אלף דולר לעונה. סמית': "מרגיש יותר טוב מתמיד"

(גודל טקסט)

האם מכבי תל אביב מצאה מחליף לקוונסי מילר? באירופה מדווחים כי הצהובים הגישו הצעה על קני גבריאל, ששיחק בעבר במכבי אשדוד ובעונה החולפת בקרשיאקה הטורקית.

 

לפי עיתונאי המקורב לקבוצה הטורקית, הצהובים מוכנים להציע לפוורוורד (27, 2.03 מטר) חוזה לשנתיים בו הוא יקבל 750 אלף דולר לעונה. עם זאת, ככל הנראה יוכלו להשתחרר מהחוזה בשנה השניה.

 

 

אגב, באתר "יורוהופס" מדווחים כי היריבה העיקרית של מכבי ת"א היא לוקומוטיב קובאן, איתה לצהובים יש היסטוריה ארוכה במאבק על שחקנים, אך לפי אותו עיתונאי טורקי הקבוצה של ארז אדלשטיין מציעה בשלב זה סכום גבוה יותר. במקביל, גם אולימפיאקוס מעוניינת בשחקן.

 

גבריאל העמיד בעונתו הראשונה ביורוליג ממוצעים של 9.7 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים בעשרה משחקים. הוא שיחק בליגת הקיץ בלאס וגאס במדי קליבלנד שם העמיד ממוצעים של 7.4 נקודות ו-3.7 ריבאונדים. הוא בוגר מכללת אובורן שבאלבמה ושיחק בעבר במכבי אשדוד, לימסול, רת'ימנו (יוון) ובטראנאקי (ניו זילנד).

גבריאל במדי אשדוד (עדי אבישי)

 

דווין סמית: "אין ספק שההנהלה תעמיד קבוצה איכותית"

 

במקביל, דווין סמית נמצא בתהליכי החלמה מתקדמים מהפתיעה בברכו, שמנעה ממנו לקחת חלק בשלבי ההכרעה של העונה שעברה. הוא שיפר מאוד את טווחי התנועה ולמעשה מתאמן ללא כל הגבלות.

 

מי שעוקבים מקרוב אחר קצב ההתקדמות של השחקן הם רופא הקבוצה, ד"ר גיא מורג, ומאמן הכושר של הצהובים, רגב פנאן, אשר טס לארה"ב כדי לפגוש את סמית בפילדלפיה. "דווין נראה טוב ורזה 2-3 ק"ג כדי להוריד מהעומס על הברך", סיפר פנאן. "בשבוע הבא הוא יגדיל את עומס האימונים ולקראת סוף אוגוסט יגיע ארצה לבדיקות רפואיות ויצטרף לאימוני הקבוצה".

 

גם סמית עצמו נשמע אופטימי ואמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "פיזית, אני מרגיש יותר טוב מתמיד. בלתי אפשרי עבורי להסביר במלים עד כמה קשה היה לי לשבת בצד בפיינל פור בארנה מבלי שתהיה לי את היכולת לעזור לחברים שלי. אני מבטיח לעשות הכל כדי להחזיר את מכבי ת"א למקום שהיא ראויה להיות בו".

 

"ברור לי שהאוהדים רוצים ומחכים לשמוע בשורות טובות, ואני מקווה שהן יגיעו מהר", אמר הפורוורד, שזכה עם מכבי בתשעה תארים והיה שותף בכיר להנפת גביע היורוליג ב-2014. "אין לי ספק שההנהלה תעמיד קבוצה איכותית ותחרותית לקראת עונת היורוליג העמוסה שמחכה לנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי