הדר: התקדמנו בהגנה, זה המפתח לניצחון

רמי הדר
רמי הדר |

מאמן מכבי ת"א מושלם ביורוליג וסימן את השיפור בהגנה שספגה 74 נקודות

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ניצחה בפעם השניה ברצף ביורוליג, ולראשונה בחוץ, עם 74:87 על ז'לגיריס קובנה כשרמי הדר שומר על מאזן מושלם בשבוע הראשון שלו כמאמן הראשי של הצהובים.

 

עבור הדר, מדובר בניצחון מותק במיוחד. על הקווים בצד השני עמד שרונאס יאסיקביצ'יוס – שרבות מוזכר כמועמד לחזור לצהובים, במדיהם כיכב באמצע העשור הקודם. ובנוסף, מכבי נהנתה מחולשה גדולה מאוד של הקבוצה הליטאית והגבילה אותה ל-74 נקודות בלבד, אחרי שספגה 93.3 נקודות בשלושת משחקיה הראשונים במפעל.

 

 

"זה היה המפתח", אישר בסיום רמי הדר, "עשינו התקדמות בהגנה, הרגשתי שינוי באינטנסיביות בשני צידי המגרש. אנחנו עדיין לא דומיננטים בהגנה, יש עוד דרך לשם, אבל היינו יותר מרוכזים והוצאנו לפועל את השיטה שלנו. ב-48 שעות צפופות, שכללו גם עומס רגשי, עשינו את מה שהיינו צריכים".

 

"הרגשתי שינוי באינטנסיביות", הדר (אודי ציטיאט)

 

סוני ווימס (16 נקודות) היה אחד הבולטים בהתקפה התל אביבית, אבל כמו מאמנו גם הפורוורד טען שהניצחון הגיע בצד השני. "עבדנו בהגנה וידענו שהם בונים על הריבאונד בהתקפה. באנו עם מנטליות שונה והערב רצינו לשמור", הוסיף ווימס בספק עקיצה לארז אדלשטיין אותו ביקר בחריפות לפני פיטוריו. "העונה עוד ארוכה. יש הרבה שחקנים חדשים ואנחנו עוד צריכים להתחבר, אבל יש התקדמות".

 

"באנו עם מנטליות שונה", ווימס (אודי ציטיאט)

 

"כיף לנצח פה", אמר בסיום יוגב אוחיון, "במיוחד כששיחקנו את הכדורסל הממושמע שרצינו. הגנתית נראינו יותר טוב. זה עדיין לא מושלם וצריכים עוד להשתפר. שמנו יותר דגשים על היבטים הגנתיים בשבוע האחרון. אין לנו הרבה זמן להתאמן, אבל על המטוס צריכים לעשות תרגולים ולחבר כמה שיותר".

 

אוחיון גם התייחס לשינוי על הקווים וההחלפה של אדלשטיין ברמי הדר: "מה שקרה הוא הלם לכולם. תפקידנו הוא רק לשחק כדורסל ולשרת את מי שעומד על הקווים, ומשם להמשיך".

 

חוזר עם חיוך. שמעון מזרחי (אודי ציטיאט)

 

אוחיון, כמו גל מקל וגיא פניני, ממעטים לשחק (38 דקות לשלושתם) אך הגארד לא חושב שהיעדר דקות לישראלים זה הדבר העיקרי, בזמן הזה לפחות. "באירופה יותר חשוב כרגע לא להסתכל על הדרכון. מה שחשוב כרגע זה שהקבוצה תהיה על המסלול הנכון. מבחינתנו אנחנו צריכים להיות מוכנים תמיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי