הדר: ניצחון היה האפשרות היחידה, מקווה שנשתפר

הדר. ניצחון במשחק הבכורה
הדר. ניצחון במשחק הבכורה |

92:98 למכבי ת"א על גלאטסראיי, ווימס: "זה הגיע לנו אחרי מה שעברנו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב זכתה ליריבה נוחה במיוחד בדמות גלאטסראיי בבכורה של רמי הדר ודהרה לעבר 92:98 ביתי בזכות יכולת נפלאה של סוני ווימס שקלע 23 נקודות ועזרה מקולטון אייברסון ודוויו סמית' שקלעו 17 נקודות כל אחד, וחיוכים ראשונים בהיכל כבר נרשמו.

רמי הדר רשם משחק בכורה על הקווים של מכבי ת"א וסיים אותו בניצחון דחוק, אבל הוא בהחלט יכול להיות מרוצה. "ניצחון היה האפשרות היחידה", אמר המאמן הטרי. "עשינו דברים טובים וגם פחות טובים. הגנתית זה רחוק מלהיות זה. אני מקווה שהדברים יקרו יותר טוב בהמשך".

על השינויים שעשה במשחק ובחמישיה: "חלק מהדברים החלפנו, חלק השארנו, אבל אנחנו צריכים למצוא פתרונות הגנתיים. הקבוצה הזו תעשה נקודות והמטרה היא למצוא פתרונות בהגנה. אני לא אעביר איתותים דרך התקשורת. אני עושה החלטות מקצועיות ואני מכבד את כל השחקנים".

למכבי ת"א אין יותר מדי זמן לנוח, כבר ביום שישי הם יפגשו את ז'ליגריס קובנה בליטא. על כך אמר הדר: "נצטרך לבצע התאמות וללמוד אותם. אין לנו הרבה זמן". על ההופעה הראשונה בתור מאמן מכבי סיפר בקצרה: "נהנתי היום".


ווימס. זה הגיע למכבי ת"א (עדי אבישי)

ווימס, שכבר היו מי שהאשימו אותו בעליהום כנגד המאמן המפוטר ארז אדלשטיין, אמר בקצרה מיד לאחר סיום המשחק: "ניצחון חשוב אחרי כל מה שעברנו. עבדנו קשה כל השבוע ובאנו לנצח במשחק. במחצית הראשונה היינו פחות אקטיביים, אבל עלינו אחרי ההפסקה עם הרבה אנרגיות והגיע לנו הניצחון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי