הדר: צריכים לנצח בכל משחקי הבית ביורוליג

|

מאמן מכבי ת"א לקראת ברצלונה: "לא מתעסק בלו"ז הצפוף. ניערך לרייס"

(גודל טקסט)

רמי הדר ניצח שלושה משחקים כמאמן ראשי במכבי תל אביב, אבל המשוכה הגבוהה ביותר שיפגוש תהיה מחר בהיכל ביד אליהו, כאשר הצהובים יארחו את ברצלונה 48 שעות בלבד אחרי הדרבי הגדול.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר הדר: "ברצלונה קבוצה מאוד חזקה, כזו שמשחקת מאורגן, אבל אנחנו נבוא לעשות את המקסימום כי אנחנו צריכים לנצח את המשחק".

כאמור הצהובים נמצאים בלו"ז עמוס במיוחד, אחרי שגם בשבוע שעבר התמודדו בשני משחקי יורוליג, אבל המאמן הבהיר: "הלו"ז הצפוף הוא נחלת כולם ואנחנו מסתדרים איתו. אין לנו השפעה על העניין ואני לא רואה טעם להתעסק בזה. נהיה מוכנים למחר".

ברצלונה אמנם תגיע בסגל חסר, ללא חואן קרלוס נבארו וג'סטין דולמן הפצועים, אבל מי שכן יגיע עם הקטלונים הוא טייריס רייס, אקס הצהובים שהוביל את הקבוצה לזכיה ביורוליג ב-2014: "אנחנו מודעים לעובדות, אבל יש לברצלונה עוד גארדים טובים מסביב, זה לא מתחיל ונגמר ברייס. הוא בהחלט שחקן מפתח שאנחנו נערכים אליו בהתאם".

רייס חוזר להיכל. "שחקן מפתח"

הדר נשאל אם מכבי פייבוריטים והשיב: "אני חושב שאנחנו צריכים לנצח את משחקי הבית שלנו. ייקח עוד זמן אז שהפילוסופיה תחלחל, אבל אנחנו מתקדמים בתחום ההכנה למשחקים וגם בתחום המערכת. אני חושב שאנחנו בתהליך חיובי – וזאת מבלי להשוות למה שהיה בעבר".

"זו זכות לאמן את אנדרו גאודלוק ואני שמח שהוא פה. אני חושב שהוא זורם עם הקבוצה וזה הדבר החשוב ביותר", הוסיף באשר לאחד מכוכביו ולסיום התייחס גם ליכולתם של הישראלים אמש בדרבי, בייחוד לתצוגה של פניני: "גיא הוא אדם עם אישיות מרשימה ואני לא מופתע. יש שם עמוד שדרה ואינטלגינציה".

"אדם עם אישיות מרשימה". פניני חוגג (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי