לא עוצרת: ויקטור ראד חתם לעונה במכבי ת"א

ראד. שחקן ורסטילי
ראד. שחקן ורסטילי | צילום: מכבי ת"א

האמריקני, שבחוזהו אופציה לעונה נוספת, יחליף את מילר. צירבס נחת

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הודיעה על החתמתו של הפורוורד ויקטור ראד (25, 2.05 מטר), על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. האמריקני משחק בעיקר בעמדה 4, צפוי למלא את החלל הותיר קווינסי מילר שנפצע בברכו.

 

ראד, (המכונה "ויק") הוא קומבו-פורוורד ורסאטילי מאוד שמשלב יכולות של גארד עם אתלטיות ברמה גבוהה ואף נבחר בשנה שעברה לחמשייה השנייה של היורוקאפ. ארז אדלשטיין וניקולה וויצ'יץ' צפו בראד במדי מיאמי היט בליגת הקיץ של ה-NBA והתרשמו ממנו. ראד רשם 11.2 נקודות ב-21.6 דקות למשחק והוסיף 3.8 ריבאונדים.

 

 

ראד, יליד לוס אנג'לס, העביר את קריירת הקולג'ים שלו במכללות אריזונה סטייט ודרום פלורידה. בעונתו האחרונה בפלורידה רשם ממוצעים נאים של 16.1 נקודות למשחק, 6.8 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים. ראד לא נבחר בדראפט והמשיך לעונה אחת (2014/15) בדלוואר מליגת הפיתוח של ה-NBA. ממוצעיו שם: 15.8 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים.

 

ווייציץ' ואדלשטיין. צפו בו בליגת הקיץ (מכבי ת"א)

 

בעונה שעברה הגיע ראד לאירופה, וחתם בניז'ני נובגורוד הרוסית והוביל אותם עד לרבע גמר היורוקאפ ולחצי גמר ליגת ה-VTB. ביורוקאפ, הממוצעים שלו היו 15.8 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים. ראד שיחק פעמיים מול מכבי בשלב 32 האחרונות, בהיכל קלע 22 נקודות והוסיף 5 ריבאונדים וברוסיה קלע 12 נקודות והוריד 7 ריבאונדים. מ

 

שחק השיא שלו היה בשמינית הגמר, מול זניט, עם 28 נקודות ותואר שחקן המחזור. ראד היה קרוב להוליך את ניז'ני גם למעמד 4 האחרונות, אך ההצגה שלו במשחק החוץ מול שטרסבורג (26 נקודות ו-8 ריבאונדים) לא הספיקה. בליגת ה-VTB ראד העמיד ממוצעים של 15.2 נקודות למשחק, 6.9 ריבאונדים וגם 2.7 אסיסטים.

 

ראד הוא השחקן ה-13 שחתום לקראת העונה הקרובה. בנוסף אליו חתמו מתחילת הקיץ שישה זרים חדשים: סוני ווימס, אנדרו גאודלוק, מאיק צירבס, די ג'יי סילי, ג'ו אלכסנדר שחזר לקדנציה שניה וקווינסי מילר שנפצע בברכו ולא צפוי לשחק העונה. בנוסף בקבוצה חתומים גם דווין סמית', גיא פניני, סילבן לנדסברג, גל מקל, יוגב אוחיון, דגן יבזורי, איתי שגב וריצ'רד הנדריקס וטיילור רוצ'סטי אותם מתכוונים הצהובים לשחרר.

 

בתוך כך, מי שנחת הבוקר בישראל לקראת פתיחת אימוני הקבוצה לעונה החדשה הוא הסנטר מאיק צירבס, שעם הגעתו ארצה אמר: "רוצה לעבוד קשה ושכולנו נעשה את הכל כדי להצליח ולגרום למועדון ולקהל לשמוח, בשביל זה הגעתי".

The big man has arrived. @MaikZirbes is here and he has a clear message#maccabi1617pic.twitter.com/VQYbleVTyo

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) August 18, 2016


צירבס אף התייחס לפציעתו של קווינסי מילר ולהחתמת אמארה סטודאמייר בהפועל ירושלים: "דיברתי איתו וזו בטוח פציעה שתשפיע על הקבוצה, אבל אני בטוח שההנהלה תעשה כמיטב יכולתה כדי שנהיה טובים. סטודמאייר? הוא לא היה מגיע לירושלים אם הוא לא היה בכושר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי