לפרוטוקול: צסק"א ניצחה, פנרבחצ'ה נכנעה

עוד ניצחון לאוסף. ג'קסון
עוד ניצחון לאוסף. ג'קסון |

שלב הטופ 16 ננעל. צדביטה ודרושאפקה נפרדו מהמפעל עם ניצחון חסר חשיבות

(גודל טקסט)

סדרות שלב ההצלבה ביורוליג נקבעו כבר ביום חמישי בערב, אבל כעת ננעל סופית שלב הטופ 16, עם ארבעה משחקים חסרי חשיבות לחלוטין. צסק"א מוסקבה ניצחה את אולימפיאקוס ביוון, פנברבחצ'ה הפסידה למלאגה, דרושאפקה נפרדה מהמפעל עם ניצחון על לוקומוטיב קובאן וצדביטה זאגרב אמרה גם היא שלום ברוח טובה, עם ניצחון קליל על הכוכב האדום בלגרד.

 

סדרות ההצלבה (משחק ראשון ביום שלישי ה-12.4):

פנרבחצ'ה – ריאל מדריד

לבוראל קוצ'ה – פנאתינייקוס

צסק"א מוסקבה – הכוכב האדום בלגרד

לוקומוטיב קובאן – ברצלונה

 

 

אולימפיאקוס – צסק"א מוסקבה 99:96
רגע לפני שהיא פותחת את סדרת ההצלבה מול הכוכב האדום, האימפריה מרוסיה החליפה קידומת עם ניצחון מספר 10 בטופ 16, במשחק נטול הגנות לחלוטין. ננדו דה קולו הוביל את האורחת עם 20 נקודות (12 מהן מקו העונשין), מילוש תאודושיץ' וארון ג'קסון הוסיפו 13 כל אחד. ואסיליס ספאנוליס נפרד מהמפעל עם 17 נקודות.

מלאגה – פנרבחצ'ה 67:71

הקבוצה של ז'ליקו אובראדוביץ' הייתה המרשימה מכולן בטופ 16. הפרס: סדרה מול ריאל מדריד, אלופת אירופה המכהנת. אז רגע לפני המשחק הראשון מול הבלאנקוס, המאמן המעוטר העניק מנוחה לחלק מכוכביו, והפסיד בספרד. ג'ק קולי בלט אצל האנדלוסים עם 17 נקודות. ריקי היקמן, אקס מכבי ת"א, ופרו אנטיץ' קלעו 12 עבור הטורקים.


שלב הטופ 16 הסתיים בהפסד. היקמן

צדביטה זאגרב – הכוכב האדום בלגרד 62:83

צדביטה השיגה ניצחון מוחץ בדרבי הבלקני נגד היריבה, שתתמודד בהצלבה נגד צסק"א מוסקבה. המשחק עצמו נגמר כבר ברבע הראשון, אותו ניצחו הקרואטים 12:29, ומשם המשחק נמשך לגארבג' טיים ארוך. אקס הפועל ירושלים ג'ייקוב פולן הצטיין עם 22 נקודות.

 

דרושאפקה – לוקומוטיב קובאן 86:87

הטורקים לא ציפו להרבה בעונת הבכורה שלהם ביורוליג, והופתעו בעצמם מכך שמצאו את עצמם בשלב הטופ 16 על חשבון מחזיקת הגביע הישראלי. מהשלב השני הם הודחו מזמן, אך לפחות הקהל שלהם זכה לראות אותם מפיגור 9 ברבע השלישי בדרך לניצחון על היריבה החזקה, שתפגוש את ברצלונה בסדרת ההצלבה.

 

לוק הרנגודי הוליך את הטורקים עם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים, רג'י רדינג הוסיף 12 וסקוטי וילבקין ניפק 11 נקודות ו-6 אסיסטים. אצל הרוסים ויקטור קלבר וכריס סינגלטון (7 ריבאונדים) קלעו 12 נקודות, מאט ג'נינג הסתפק בחמש.

 

11 נקודות ו-6 אסיסטים. סקוטי וילבקין (אתר היורוליג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי