מילר: מטורף מה שהולך פה. ווימס: רגיל ללחץ

ווימס ומילר מוקפים באוהדים
ווימס ומילר מוקפים באוהדים | צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

150 אוהדי מכבי ת"א הגיעו כדי לקבל את פני השחקנים: "לא ציפינו לכזה דבר"

(גודל טקסט)

שניים משחקני הרכש היותר משמעותיים של מכבי תל אביב לעונה הקרובה, סוני ווימס וקווינסי מילר, נחתו אחר הצהריים (שני) בישראל. הם יעברו בדיקות רפואיות ויוצגו מחר בהיכל מנורה מבטחים. עשרות אוהדים של מכבי תל אביב הגיעו לנמל התעופה בן גוריון כדי לקבל את השניים.

  

עם הגעתו לאולם הנכנסים בנתב"ג אמר ווימס: "לא ציפיתי כלל לכזאת קבלת פנים. זה מחמיא לי מאוד לראות את האוהדים שלנו. שמעתי שהם מדהימים. אני כבר לא יכול לחכות למשחק הראשון מולם ועבורם".

  • ירושלים החתימה את רוזפלט ופיטרסון לשנתיים

 

ווימס הוסיף: "אני רגיל לשחק תחת לחץ. העובדה שבמכבי תל אביב רואים בי שחקן מוביל מהווה עבורי אתגר שאני מוכן לקחת. אני מקווה שתהיה לנו עונה טובה". ווימס התייחס לעובדה שעבור מאמנו החדש, ארז אדלשטיין, זו תהיה עונה ראשונה כמאמן ביורוליג: "מכבי תל אביב יודעת למה היא החתימה אותו. שמעתי שהוא מאמן מצוין, נקשיב לו ונקווה יחד לבנות קבוצה לאליפות".

 

קווינסי מילר היה נרגש מקבלת הפנים: "מטורף מה שקורה פה. זה  מזכיר לי את ההגעה שלי לבלגרד. למען האמת, ציפיתי לזה. המטרה שלי היא להגיע כמה שיותר רחוק עם מכבי תל אביב ביורוליג". על מאמנו החדש בקבוצה הצהובה אמר מילר: "שמעתי שאדלשטיין הוא מאמן קשוח, אבל כבר היו לי מאמנים קשוחים במהלך הקריירה".

Welcome to Israel @SonnyWeems13@qmillertime#maccabi1617pic.twitter.com/IhXAoJ5YWv

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) July 4, 2016

Again, welcome @SonnyWeems13@qmillertime (in there sonewhere) #maccabi1617pic.twitter.com/PYaVPUrZw5

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) July 4, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי