צסק"א גברה על פאו. גלאטסראיי הפסידה לכוכב

טיוס במאבק
טיוס במאבק |

היוונים ללא ניצחון. הטורקים יגיעו להיכל אחרי 85:83. שאראס רשם "וי"

(גודל טקסט)

המחזור השני ביורוליג נמשך הערב (שישי). צסק"א מוסקבה יצאה עם ניצחון מול פנאתינייקוס ואילו שרונאס יאסיקב'ציוס וז'לגיריס שלו השיגו 73:78 על באסקוניה. גלאטסראיי שתגיע להיעל ברביעי תעשה זאת עם הפסד אחרי שנכנעה 85:83 לכוכב האדום.

 

 

 

צסק"א מוסקבה – פנאתינייקוס 77:81
הרוסים שמרו על מאזן מושלם מול החבורה היוונית שהגיעה עם מאמן חדש בארסנל (אם כי הוא לא עמד עדיין על הקווים), צ'אבי פסקוואל. הרוסים החלול טוב, אבל קאמבק יווני הוריד את הפער לחמש בלבד בהפסקה, 30:35.

 


קורבנוב בורח לקלאטס, משחק דרמטי במוסקבה (אתר היורוליג)

 

דה קולו דאג לשמור את הניצחון בבית ברבע האחרון ולמרות ניסיון לקאמבק, 77:81 בסיום לרוסים. פאו ללא ניצחון, צסק"א עם 0:2. וורונצ'ביץ' ודה קולו סיימו עם 20 נקודות כל אחד. 20 של ניקולס ו-16 של ריברס לא הספיקו ליוונים.

 

גלאטסראיי – הכוכב האדום 85:83
הטורקים ניסו להשיג ניצחון ראשון ופתחו היטב כשאלכס טיוס שלט מתחת לסלים בדרך ל-17:30 בתום הרבע הראשון. הסרבים לא ויתרו ורצו ברבע שני מוצלח בדרך לקאמבק ו-47:47 בהפסקה.

 

המגמה נמשכה ברבע השלישי כשג'נקינס ובייליצה העניקו יתרון דו-ספרתי של 11 לאורחים. הדרמה נמשכה ברבע הרביעי ועמוק לקראת סיום המשחק היתרון שב למארחים. החטאות של טיוס ושל דנטמון מנעו בריחה ומהעבר השני סטפן יוביץ' סגר עניין מהעונשין. 23 של מרקו סימונוביץ' ו-14 של יוביץ' הוליכו את הכוכב. 24 ו-8 ריבאונדים של אוסטין דיי ו-19 של אלכס טיוס לא הספיקו לטורקים להשיג ניצחון ראשון. אולי בהיכל?

 

ז'לגיריס קובנה – באסקוניה 73:78
החבורה של שאראס השיגה ניצחון ביתי חשוב לפני שתגיע לליטא מכבי תל אביב. המשחק היה צמוד כמעט לכל אורכו ולקראת סיום ליאו ווסטרמן לקח פיקוד כדי להשאיר את הניצחון בבית. ווסטרמן סיים עם 20, 12 היו לברוק מוטום. 18 של אדם האנגה לא הספיקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי