קרוב רחוק: מכבי ת"א ללא ניצחון אחרי 87:82 לריאל

ראד מאוכזב
ראד מאוכזב | צילום: יוני אריאלי

כמו במשחק הפתיחה ביורוליג, גם הפעם הסגל היה קצר והאוויר נגמר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מלאת ציפיות אבל הערב (חמישי) היא קיבלה הוכחה שהטופ של היורוליג עדיין רחוק ממנה. הצהובים נכנעו 89:82 בהיכל לריאל מדריד שרשמה ניצחון 31 ב-53 משחקים מול החבורה מתל אביב.

 

במחצית הראשונה ההגנה היתה רעה מאוד, ריאל לא ריחמה וצלפה בדרך ליתרון דו-ספרתי. בעיקר מדובר היה בג'ייסי קארול ולהפסקה ירדה ריאל עם יתרון 33:46.

 

 

כנראה שבהפסקה אדלשטיין איפס את שחקניו והם יצאו חדים הרבה יותר בהגנה במטרה להשיג ניצחון ראשון אחרי ההפסד במילאנו. זה החל בריצה אדירה של ויקטור ראד, סוני ווימס ואנדרו גאודלוק ועם 0:16 איזנו הצהובים את התוצאה ואף עלו ליתרון.

 

ריאל התעוררה, קבילה עבודה שקטה מאנתוני רנדולף כשגם סרחיו יול התאפס והיתרון שב לאורחים. אמנם הצהובים לא ויתרו אבל עד הסיום ידעה החבורה של פאבלו לאסו לשמור על יתרון והשיגה ניצחון שני ביורוליג. 

 

אדלשטיין הרוויח מחדש את ויקטור ראד אבל התפוקה של הישראלים שוב היתה מזערית. בשבוע הבא תגיע לכאן גלאטסראיי ואם הצהובים עוד מפנטזים על שלבי הנוקאאוט מדובר במשחק שהם חייבים לנצח.

 

קלעו למכבי תל אביב: ויקטור ראד 18 נקודות, אנדרו גאודלוק 16 נקודות, סוני ווימס 15 נקודות, קולטון אייברסון ודי. ג'יי סילי 10 נקודות כל אחד, מאיק צירבס 6, דווין סמית' 5, יוגב אוחיון 2 נקודות.

 

קלעו לריאל: ג'ייסי קארול 18 נקודות, רודי פרננדס 16 נקודות, סרחיו יול 14 נקודות, גוסטבו איון (8 ריבאונדים) ואנתוני רנדולף 9 נקודות כל אחד, אות'לו האנטר 7 נקודות, טריי תומפקינס 6, יונאס מצ'יוליס ופליפה רייס 4 כל אחד, לוקה דונצ'יץ' 2 נקודות.

 


גאודלוק לצד ווימס, עדיין מחפשים ניצחון אירופי (יוני אריאלי)

 

רבע ראשון: 16:20 לריאל
מכבי תל אביב פתחה עם יוגב אוחיון, אנדרו גאודלוק, דווין סמית', סוני ווימס ומאיק צירבס. ריאל פתחה עם גוסטבו איון, טריי תומפקינס, סרחיו יול, רודי פרננדס, דונטיי דרייפר. הבלאנקוס פתחו עם יכולת טובה של תומפקינס וסל של איון קבע 6:10 לאורחים מעט יותר מחמש דקות לתום הרבע. דווין סמית' הגיע לחמש נקודות וצימק בשלשה ל-12:9. איון המשיך ביכולת הטובה והעניק יתרון שיא לריאל, 9:18 פחות משתי דקות לתום הרבע. הצהובים הצליחו לסגור את הפער במעט וסל וקליעות עונשין של גאודלוק צימקו ל-20:16.

 


גאודלוק מנסה לברוח ליול (יוני אריאלי)

 

רבע שני: 33:46 לריאל
המגמה נמשכה. הצהובים ניסו לנגוס בפער אבל שלשה של ג'ייסי קארול קבעה 19:28 לאורחים. קארול להט והקפיץ את היתרון עם שלשה נוספת ל-23:37. נקודות של ראד וסילי צימקו לעשר, אבל שלשה עם הבאזר של רודי פרננדס קבעה 33:46 לבלאנקוס בהפסקה.

 


צירבס, אין מענה לריבאונד (יוני אריאלי)

 

רבע שלישי: 57:62 לריאל
גאודלוק סידר פתיחה של 0:5 והצהובים שבו לעניינים. איזו ריצה של הצהובים. די ג'יי סילי רשם 0:13 אדיר ומעט יותר משש דקות לתום הרבע הצהובים איזנו ל-46:46. הריצה הצהובה נמשכה וראד העניק יתרון. יול הרגיע את הבלאנקוס אחרי שקיבל אסיסט מאיון והיתרון שוב חמש לריאל. פרננדס סגר את הרבע עם שלשה והגיע ל-13 אישיות, 57:62 לריאל.

 

רבע רביעי: 82:89 לריאל
ריאל התייצבה ושייטה מחדש הרבה בזכות אנתוני רנדולף וסרחיו יול. הפער צמח שוב לעשר והמשחק ברח לצהובים מעט יותר מארבע דקות לסיום. רנדולף עצר ניסיון קאמבק עם ליי-אפ ו-1:33 לסיום, 76:85 לריאל. עד הסיום גאודלוק עוד ניסה להשיב את הצהובים עם חמש רצופות אבל זה לא הספיק, 89:82 בסיום.

 


יול שולט מול סילי, דקות שקטות שנתנו ניצחון (יוני אריאלי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי