ראד: "היו לנו רגעים רעים בהגנה. נצטרך להשתפר"

ראד. עדיין לא מכיר מספיק את היורוליג
ראד. עדיין לא מכיר מספיק את היורוליג |

מכבי ת"א סיימה את מחנה האימונים ביוון: "קשה עדיין לקבוע מה מצבנו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סיימה את מחנה האימונים ביוון עם ניצחון יוקרתי על ברצלונה 87:92 במסגרת טורניר דיאמנטידיס. כעת יחזרו הצהובים לישראל ויתכוננו לקרב על התואר הראשון של העונה, שם יפגשו את בני הרצליה בשלב רבע הגמר.

 

"איבדנו יותר מדי כדורים מול פאו אבל נגד ברצלונה נכנסנו לקצב כולנו יחד", אמר ויקטור ראד שהיה המצטיין במשחק. "אנחנו צריכים להכניס לקצב הזה גם את סוני ווימס ואנדרו גאודלוק כשיחזרו ולבנות עליהם. קשה לי לקבוע מה מצבנו כי אני עוד לא מכיר את היורוליג לעומק".

 

 

על העובדה שנבחר לשחקן המצטיין במשחק: "כל מה שאני יכול לעשות זה לנסות לעזור לקבוצה שלי לנצח, והפעם ניצחנו קבוצה שהיא בהחלט טובה, טובה מאוד. היו לנו רגעים טובים ורעים, והרעים קשורים בעיקר להגנה שלנו ולעובדה שלקחנו יותר מדי זריקות מבחוץ במקום להכניס כדור פנימה ולסחוט עבירות. אנחנו בהחלט צריכים לעמוד יותר על הקו, זה משהו שחשוב מאוד לכל קבוצה".

 

לאחר טורניר ווינר יצאו שחקניו של ארז אדלשטיין לטורניר גומלסקי ברוסיה ויחתמו את ההכנות לעונה עם משחק מסקרן מול דרושאפקה הטורקית של דייויד בלאט. אגב, זה יהיה המשחק הראשון של מכבי ת"א ביד אליהו, כאשר לפני המשחק ייערך טקס לכבודו של אנתוני פארקר שייכנס להיכל התהילה של המועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי