שלשה דרמטית עם הבאזר סיבכה את ריאל מדריד

הסתבך. לאסו לא מאמין שהפסיד כך
הסתבך. לאסו לא מאמין שהפסיד כך | צילום: AFP

לבוראל ניצחה 88:89. הצלבה? רק אם הבלאנקוס ינצחו במחזור הסיום

(גודל טקסט)

המחזור ה-13 והלפני אחרון ביורוליג הסתיים בצורה דרמטית במיוחד, עם הפסד על הבאזר של ריאל מדריד על לבוראל, הפסד שסיבך אותה במאבק על העליה להצלבה. עוד בבית המוות, צסק"א מוסקבה הביסה את ז'לגריס קובנה ועשתה צעד נוסף לעבר הבטחת המקום הראשון בבית. מי שהבטיחה את הפסגה היא פנרבחצ'ה, שניצחה בדרבי הטורקי בבית המקביל את אנאדולו אפס, שבעקבות ההפסד איבדה את הסיכוי להעפיל להצלבה, ולמעשה סגרה את תמונת העולות מבית 5.

 

 

צסק"א מוסקבה – ז'לגיריס קובנה 86:100

כאמור, הרוסים עשו צעד נוסף לעבר הבטחת המקום הראשון בבית נגד הקבוצה של שאראס, שתסיים אחרונה בבית. הליטאים עוד הוליכו לאורך מרבית המחצית הראשונה המחצית הראשונה וירדו להפסקה ביתרון 47:48. אולם, לרבע השלישי עלתה רק הקבוצה הביתית, שסיימה ביתרון דו ספרתי את הרבע בדרך לניצחון, שהיה קשה משחשבה.

 

הרבו לקלוע לצסק"א: נאנדו דה קולו (8/11 מהשדה) 26 נקודות, מילוש תיאודושיץ' 15, קייל היינס 14. לז'לגיריס: הנלאן אוליבייר 15 נקודות ו-6 אסיסטים.

 

תיאודושיץ' ואקס ברק נתניה, ג'רום רנדל (אתר היורוליג)

 

פנרבחצ'ה – אנאדולו אפס 86:90

הדרבי הטורקי נגמר בניצחון גדול של פנר, שהבטיחה את ראשות בית 5. האורחת מצדה הייתה זקוקה לניצחון על מנת להותיר לעצמה סיכויי העפלה, אך היא הפסידה והודחה מהטורניר מכיוון שלא תוכל לעקוף את הכוכב האדום בלגראד, מולה היא נמצאת בנחיתות במאזן הפנימי.

 

No, I did not alter the hue on Obradovic's face (Fenerbahce vs Efes #Euroleague). Unedited fury in all its glory: pic.twitter.com/uYe3S3LkdL

— CroSports (@CroSports_) April 1, 2016

למרות העצבים, אוברדוביץ' הבטיח את הפסגה

 

המחצית הראשונה הייתה צמודה והסתיימה ביתרון 3 למארחת, שרצה 16:29 ברבע השלישי בדרך לניצחון. גם רבע אחרון התקפי אדיר של האורחים, שניצחו אותו 24:39, לא הספיק להם והם כאמור סיימו את דרכם ביורוליג.

 

הרבו לקלוע לפנר: לואיג'י דאטומה (8/11 מהשדה) 24 נקודות ו-7 ריבאונדים, בויאן בוגדנוביץ' 21. לאנאדולו: תומאס הוארטל 14 נקודות ו-6 ריבאונדים, שלושה שחקנים נוספים עם 13 נקודות. אלכס טיוס קלע 9 נקודות אצל המפסידים.

 

לאבורל קוצ'ה – ריאל מדריד 88:89

איזו דרמה בספרד. ריאל הוליכה לאורך כל המשחק ושתי דקות לסיום צעדה ביתרון חמש. לאבורל התקשתה לנגוס ביתרון אך הצליחה להוריד אותו לשתי נקודות ולזכות בכדור האחרון, אך לברטאנס דיוויס היו תכניות אחרות ועם השלשה הגדולה בקריירה שלו, שתי שניות לסיום המשחק, קבע ניצחון ביתי גדול למארחת, שטרם ויתרה על המקום הראשון בבית המוות.

 

מנגד, הבלאנקוס הסתבכו עם ההפסד וירדו למאזן 7:6 בשלב הטופ 16. הם יארחו במחזור הסיום את חימקי מוסקבה למשחק על כל הקופה, בו המפסידה תלך הביתה.

 

הרבו ללאבורל: מייק ג'יימס (6/6 לשלוש) 27 נקודות, יואניס בורוסיס 25 נקודות ועשרה ריבאונדים. לריאל: סרחיו רודריגס (5/7 לשלוש) 18 נקודות.

 

פנאתינייקוס – צדביטה זאגרב 60:76

במשחק שמשמעות הבטחת המקום בהצלבה הפכה למיותרת בעקבות התוצאה בדרבי הטורקי, ניצחו היוונים והשתוו לקובאן שבמקום השני, הודות לרבע ראשון קטלני בו ניצחו 5:20. האורחת מזמן סיימה את חלקה ביורוליג.

 

הרבה לפנאתינייקוס: ג'יימס גיסט 15. לצדביטה: מרקו אראפוביץ' 11

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי