אלכסנדר סובל משבר ביד, ייעדר 3-4 שבועות

שבר ביד. אלכסנדר
שבר ביד. אלכסנדר | צילום: עדי אבישי

הפורוורד יחמיץ את שבוע הגביע. לנדסברג: "הגיע הזמן של מילר"

(גודל טקסט)

השמחה מהניצחון 84:85 על באסקוניה ביורוליג קצת פחתה, כאשר לאחר המשחק התבשרה מכבי תל אביב כי ג'ו אלכסנדר אובחן כסובל משבר בכף ידו וייעדר בין שלושה לארבעה שבועות, כולל שבוע הגביע שמתחיל ביום שני בחצי הגמר מול מכבי אשדוד.

זו כמעט הייתה המכה השניה שהצהובים חטפו הערב, אך הם לפחות הצליחו להימנע מעוד קריסה ואובדן ניצחון מבין האצבעות. וזה היה מאוד קרוב.

"לא יודע מה קרה לנו לקראת הסוף", הודה מאמן מכבי תל אביב איינראס בגאצקיס אחרי שקבוצתו איבדה יתרון של 19 נקודות אבל ניצחה לבסוף את באסקוניה 84:85, "אולי היינו עייפים, אולי רגועים, אולי חגגנו מהר מדי. גם שיין לארקין לקח זריקות משוגעות ונכנסו לו. העיקר שניצחנו".

המאמן התייחס לקווינסי מילר (11 נקודות): "הוא עשה עבודה נפלאה, היה אגרסיבי ואני שמח שהוא חזר אלינו. טעיתי כשהחזרתי אותו ברבע הרביעי כי הוא התעייף".

מילר עצמו אמר:  "שמח על הניצחון אבל מאוכזב מהיכולת שלי. מה התנועה של הטלפון כשאני קולע? אי טי צלצל הביתה".

כוכב המשחק סילבן לנדסברג (18 נקודות): "זה היה משחק עם תחושת דז'ה וו. לעלות ל-20 ואז לעמוד בפני הפסד. עשינו הכנות טובות לפני באסקוניה ועלינו מפוקסים, כולם באותו ראש. וכמובן שהיה לנו את מילר. הוא הרג אותנו כל העונה עם הברך שלו והיה מצוין. קווינסי עזר לנו בהרבה דרכים, האנרגיות שלו, הכריזמה, האגרסיביות".

אנדרו גאודלוק: "היינו זקוקים לניצחון. שיחקנו עם אותן אנרגיות גם ברבע השלישי ואני מאוד גאה בכולם. נדבקנו לתוכנית המשחק שלנו".

בגאצקיס. "מילר עשה עבודה נפלאה, שמח שהוא חזר" (עדי אבישי)

גל מקל (10 נקודות, תשעה ריבאונדים ושבעה אסיסטים): "סילבן היה בערב נהדר, היו רגעים ברמה מאוד מאוד גבוהה אבל כרגיל הריכוז בסוף אנחנו מסתבכים. כדורסל זה משחק של ריצות, 15 הפרש זה כלום. צריך לעבור את הסערה שהיא מתרחשת. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי