בגאצקיס: "אין תירוצים. צריך משמעת ויציבות"

רוצה יציבות. בגאצקיס
רוצה יציבות. בגאצקיס | צילום: עדי אבישי

מאמנה החדש של מכבי ת"א הוצג, וויצ'יץ' תקף: "יש נבלות שדורכות עלינו"

(גודל טקסט)

המאמן הרביעי של מכבי תל אביב העונה, איינארס בגאצקיס עורך היום (ראשון) את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו. עוזרו לשעבר של דייויד בלאט בדרושאפקה קיבל חוזה עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת וינסה להחזיר את הצהובים למסלול, אבל יודע שיש לו לא מעט עבודה.

"אני מאוד מתרגש להיות כאן לקחת חלק ממועדון כל כך מפואר כמו מכבי אנסה לעשות את הטוב ביותר שלי בכדי שנחזור לנצח משחקים", פתח בגאצקיס. "אני לא דואג לגבי הדברים שאני לא יכול לשנות. אני יודע כדורסל, הוכחתי את זה במהלך השנים. בשביל להיות מאמן נבחרת צריך ידע. אני לא דואג. כל צריך לעשות את העבודה שלו. בכדורסל אין תירוצים. אני תמיד מסתכל על המשחק הנוכחי. אין עבר ואין עתיד".
 


הבעיות של מכבי ת"א: "מכבי משחקת טוב מאוד, אבל לזמן קצר. צריך משמעת, יציבות והמשכיות בהגנה. אם הקבוצה משחקת כדורסל כל כך התקפי צריך לדעת לחזור להגנה. העוזרים שלי עשו עבודה טובה, אבל שנאתי שהם קיבלו הרבה נקודות. אנחנו צריכים לשלוט באגו וברגשות. וזה יהיה המשפט הראשון שאגיד לשחקנים כדי להצליח. כולנו רוצים להצליח ביחד".

אנדרו גאודלוק: "המספרים שלו מצויינים ואני לא מתלונן על זה שהוא לא עושה הגנה. הקבוצה צריכה לשחק בשביל שחקן חם, הביאו אותו כדי שייתן נקודות וינצח במשחקים. גם סוני ווימס טוב מאוד, אבל צריך לעבוד בשבילו". גל מקל: אני לא יכול להבטיח לכל אחד דברים. גל מקצוען, אני נותן צ'אנסים ואנחנו צריכים את הטירוף שלו. אני הולך להשתמש בכל שחקן בצורה הטובה ביותר".


בגאצקיס מתחיל להתרגל (עדי אבישי)

סגל עמוק: בשלוש השנים האחרונות עבדתי ברוסיה עם לו"ז צפוף מאוד. צריך להגן על עצמך מול פציעות. אולי יש לנו יותר מדי גארדים, אבל אני רוצה להיות בטוח עם השחקנים שיש לי ויש לנו משחקים מאוד קשים בקרוב. אשתמש בלפחות עשרה שחקנים בכל משחק. אם אנחנו רוצים לשחק מהיר, אנחנו צריכים כמה שיותר שחקנים".


גאודלוק. צריך לשחק בשבילו (עדי אבישי)

השחקנים: "אני מכיר את אותם, שיחקתי נגד חלקם. הם מאוד ממושמעים, יש להם פוטנציאל וצריך לדעת להשתמש בהם. המטרה שלי למקסם את היכולת שלהם. אני אומר שהדקות הטובות ביותר הן אלו שהשחקנים נותנים בהן הכל כדי לנצח. המטרה שלי להשתמש בכל השחקנים בדרך הטובה ביותר לטובת הקבוצה".


על דייויד בלאט: "הוא קיבל הרבה מהאימון שלו במכבי. כולם בישראל ובתל אביב נאמנים למועדון והוא היה דמות מאוד חשובה בו. יש לו גישה מיוחדת מאוד והוא מוצלח ומעניין. כשאימנתי את ליטא ריגלתי אחריו ואחרי האימונים שלו ברוסיה".


וויצ'יץ'. יילחם על החזרה מכבי ת"א למקום השייך לה (עדי אבישי)


ניקולה וויצ'יץ' החמיא למאמן החדש: "היה לנו קל לבחור בו, הוא העתיד של היורוליג. אמיץ מצידו לקחת את התפקיד במצב הזה שלנו. דיברתי עם בלאט ממש אחרי שרמי הדר עזב. הוא אמר שיש לו הרבה כבוד למכבי, אפילו שלא היה לו קל לתת לנו עוזר חשוב כל כך, במיוחד שאנחנו באותו מפעל".


המצב במכבי ת"א: "מהרגע שהגעתי לכאן הפכתי למכביסט, ואני נהנה מכל רגע במועדון. אמנם זו לא התקופה הכי טובה, אבל זה לא מפריע לי ואני רוצה לעשות הכל כדי שנחזור למסלול. נמשיך להלחם כדי להחזיר את מכבי ת"א לאן שהיא שייכת. יש נבלות שהוציאו ממכבי כסף ותהילה ועכשיו דורכות עלינו כשאנחנו למטה".


מקל. יחמם ספסל גם תחת בגאצקיס? (עדי אבישי)

כבר מחר (שני) בגאצקיס יערוך את משחקו הראשון במכבי ת"א על הקווים. הצהובים יתארחו אצל האלופה מכבי ראשון לציון במשחק השלמה מהמחזור ה-11 וינסו לחבר ניצחון ליגה שני ברציפות ולהשכיח את ההפסדים לדארושפקה והכוכב האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי