בגאצקיס: "אנחנו מנסים להתחזק. הגענו בדאגה"

בגאצקיס.
בגאצקיס. | צילום: עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א לאחר שחזר למסלול הניצחונות: "לא קל לאמן קבוצה כזו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב אמנם שבה הערב למסלול הניצחונות ונחלצה מהמקום האחרון ביורוליג, אבל 52:60 ביתי על קאזאן לעיני כ-9,100 אוהדים היה רחוק מלהרשים.

למעשה היו אלה 40 דקות חלשות להחריד מצד שתי הקבוצות, ומאמני הקבוצות התייחסו למשחק בהתאם. מאמן הצהובים איינארס בגאצקיס אמר במסיבת העיתונאים אחרי המשחק: "הגענו בדאגה אחרי הנוקאאוט מול גלאטסראיי וזה לא קל לשחק יומיים אחרי כזו תוצאה. זה גם לא קל לשחק מול קבוצה עם כל כך הרבה ניסיון ואתלטים בסגל.

"אנחנו חייבים להישאר כקבוצה, לעבוד כקבוצה. ואנחנו תמיד מסתכלים על שוק השחקנים כדי לנסות להתחזק", אמר הלטבי ואישר כי צפויים שינויים בסגל.

העיקר הניצחון. שחקני מכבי ת"א הערב (עדי אבישי)

על הסגל הקיים אמר המאמן: "אוחיון, ווימס ומקל עשו עבודה טובה בהגנה על לנגפורד. מכבי זו קבוצה מיוחדת בכל אירופה. לא קל לאמן קבוצה כזו. אנשים פה משוגעים על מכבי. מצד שני, כדורסל זה אותו דבר בכל מקום. דייויד בלאט אמר לי הרבה דברים טובים לפני שהגעתי לפה".

אנדרו גאודלוק, שקלע 17 נקודות הערב, הוסיף בקצרה: "זה היה משחק מכוער, אני לא מאמין שאנשים נהנו לראות אותו אבל היה חשוב לנצח. עשינו את מה שצריך וניצחנו".

מן העבר השני, מאמן קאזאן יבגני פשוטין אמר: "מכבי שיחקה הגנה טובה עם הרכבים גבוהים וזה אפשר לה לצאת להתקפות ולייצר הרבה מצבי קליעה. אנחנו נלחמנו עד הסוף והחבר'ה נתנו את כל מה שיש להם. למכבי יש כמה שחקנים שלא היו לה בעונה שעברה כששיחקנו מולה ביורוקאפ כמו ווימס וראד וזה מאפשר לה להעמיד הרכבים פיזיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי