בגאצקיס: יש דרבי, נתייחס לליגה כמו ליורוליג

| צילום: דני מרון

מאמן מכבי ת"א אחרי שסופית אבדו סיכויי ההעפלה: "עד הסיום נשחק חזק"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נכנעה הערב 92:87 לאנאדולו אפס באיסטנבול ואיבדה סופית את סיכוייה הקלושים גם כך להעפיל לשלב ההצלבה.

במועדון, כולל המאמן איינארס בגאצקיס, הבינו כבר לפני שבועות ארוכים כי אם לא יצליחו להשיג את מטרתם, אולם עד הערב שמרו על הקלישאות הרגילות כי יעשו את הכל כדי לשחק בשלב שמונה האחרונות כנגד כל הסיכויים.

הערב המאמן איינארס בגאצקיס כבר נאלץ להשלים עם המצב ודיבר אחרת: "המפתחות שלנו היו לעצור את התקפת המעבר של אנאודולו ואת ריבאונד ההתקפה, עליו הם מסתערים בצורה מאוד אגרסיבית, אבל לא תמיד הצלחנו.

ברבע השלישי גריינג'ר היה הג'וקר שלהם, וצלף מכל מקום אפשרי, וברבע הרביעי הרטל, ולא הצלחנו לעצור אותם. היינו חזק בתמונת המשחק אבל בחצי השני איבדנו יותר מדי כדורים שטותיים".

"נופיע בצורה הכי חזקה לכל משחק עד הסיום" (דני מרון)

"לצערי איבדנו סיכוי לעלות שלב ביורוליג, זה מאכזב מאוד, אבל אנחנו נמשיך להופיע בצורה הכי חזקה לכל משחק, בית וחוץ, עד שריקת הסיום של העונה", המשיך המאמן לטבי, "כבר ביום ראשון יש דרבי גדול. אנחנו חייבים להתייחס אליו, ובכלל לליגה הישראלית, כמו ליורוליג, ולעלות על הפרקט אגרסיביים וממוקדים".

 

יוגב אוחיון הוסיף: "תחושת פיספוס. פתחנו טוב, שמרנו על הכדור, אבל יצאנו רע מאוד לרבע השלישי ונתנו להם להשתלט על המשחק, ומשם כבר היה קשה לרדוף.

 

"נמשיך לתת הכל בכל משחק ביורוליג, אין שאלה בכלל. יש לנו לוח זמנים מטורף וחייבים לשים את המשחק הזה מאחורינו ולהתמקד בדרבי ביום ראשון, משחק גדול וחשוב שחובה להגיע אליו בטירוף".

אוחיון. השלים עם המצב וחושב על הדרבי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי