בגאצקיס: מאוכזב שאיבדנו את ווימס, הערכתי אותו

איינרס בגאצקיס. מאוכזב מהשחרור של ווימס
איינרס בגאצקיס. מאוכזב מהשחרור של ווימס | צילום: עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א דיבר לפני באמברג. גל מקל: "יש מי שימלא את מקומו"

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הדחוק על קאזאן בשבוע שעבר, תפגוש מכבי תל אביב מחר (חמישי, 21:00) בגרמניה את באמברג במסגרת המחזור ה-21 של היורוליג. הצהובים קולטון אייברסון סובל מחום גבוה ולא התאמן היום עם הקבוצה, אך יטוס עמה לגרמניה היום אחר-הצהריים. איתי שגב שב לאימונים ויטוס אף הוא. קווינסי מילר נשאר בארץ.

 

שתי הקבוצות מחזיקות במאזן זהה (שבעה ניצחונות ו-13 הפסדים) ושתיהן יודעות שכדי להישאר בתמונת ההעפלה לשלב רבע הגמר הן צריכות לנצח את מרבית המשחקים שנותרו להן עד סיום העונה הסדירה.

 

 

בסיבוב הקודם הביסו הגרמנים את הצהובים 85:70 בהיכל מנורה מבטחים, באחד מרגעי השפל הזכורים בעונה הנוכחית. ניצחון החוץ האחרון של מכבי ת"א במפעל היה בחודש נובמבר (80:73 על אולימפיאקוס), אז עוד תחת הדרכתו של רמי הדר.

 

הצהובים ירשמו 11 שחקנים בלבד למשחק. הסנטר קולטון אייברסון סובל מחום גבוה ולא השתתף היום באימון, אך יטוס עמה לגרמנייה. איתי שגב שב לאימונים ויטוס אף הוא. קווינסי מילר נשאר בישראל. 

 

באימון לפני היציאה לגרמניה התייחס המאמן איינרס בגאצקיס לפרשת סוני ווימס: "אני לא יכול לקחת אחריות על מה שקורה מחוץ למגרש, רק על מה שעליו. דברים משפיעים תמיד על שחקנים, והיה חשוב לי לראות איך הם יגיבו. אני מאוכזב מזה שאנחנו מאבדים שחקן טוב, שהיה חשוב לנו בשני צידי המגרש. מצאנו לו איזון מסוים לאחרונה, והערכתי אותו מקצועית. אני לא חושב ששיחקנו טוב פחות או יותר בגלל שסוני לא פה".

 

סוני ווימס. בגאצקיס העריך אותו (עדי אבישי)

 

על המשחק הוסיף המאמן הלטבי: "הדבר הכי חשוב בשבילי זה שהשחקנים נראים טוב בימים האחרונים. הם בגישה טובה ונלחמים באימונים. ננסה לשחק חכם בבאמברג. בלי זריקות טפשיות, בלי איבודים, עם סבלנות וחוכמה בהגנה. אני רוצה שנשתמש בפאולים שלנו נכון ולא נעזור ליריבה. לא נתמקד רק בניקולו מלי ( קלע 27 נק' בהיכל). מילר הוא שחקן לא פחות טוב למשל, אבל מדובר בקבוצה במלוא מובן המילה, שרצה יחד הרבה זמן. יש להם 2-3 מנהיגים בכל עמדה".

 

גם גל מקל התראיוון לאתר הרשמי וסיפר: "הצטמקנו לאחרונה מבחינת הסגל, אבל לפעמים כשיש סגל קצר יותר, זה טוב. לשחקנים יש דקות, והם מקבלים ביטחון. מחר מחכה לנו משחק סופר קשה מול קבוצה מצויינת ומאומנת שניצחה אותנו פה".

בהמשך ישיר לכך נשאל על סוני ווימס ואמר: "ההצגה חייבת להימשך. יש דברים שקורים במהלך עונה שאתה לא ערוך אליהם ולא יכול לצפות. אנחנו מקצוענים ומתרכזים במה ובמי שיש. יש דברים שאסור לעשות בספורט, בשום ספורט, בטח לא במועדון כזה. אם זה נעשה, זה חמור. סוני היה שחקן מרכזי מתחילת העונה, אבל יש שחקנים שיכולים למלא את מקומו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי