גאודלוק ולנדסברג המריאו, צפויים לשחק מול קאזאן

גאודלוק. הפציעה לא חמורה
גאודלוק. הפציעה לא חמורה | צילום: עדי אבישי

גם ללא השניים, מכבי ת"א הרשימה מול פנרבחצ'ה. הדר: "לא מתרגש"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נתנה אמש את המשחק הטוב ביותר שלה העונה בכל המסגרות, כשהכניעה את פנרבחצ'ה 77:87 לאחר שהובילה כבר ב-20 הפרש ברבע הרביעי.


הצהובים שחסרו את אנדרו גאודלוק וסילבן לנדסברג, קיבלו הבוקר חדשות טובות. לאחר בדיקת MRI שעבר גאודלוק מתברר כי פציעתו אינה חמורה והוא המראי עם מכבי ת"א לקאזאן, כשגם לנדסברג טס וצפוי לשחק מול הרוסים כבר ביום ראשון.
 

 

במפתיע או שלא, מאמן הצהובים, רמי הדר שמר על הפאסון הרגיל שלו: "משחק טוב שלנו אבל אני לא מתרגש, רק שנמשיך כך. מה שראינו הערב בעיקר היתה הרוח של מכבי. זאת הרוח שצריכה להיות פה".
 

הדר נשאל על המפתחות לניצחון והשיב: "רצינו לעשות עצירות ולרוץ. זה הצליח לנו וזה חייב להיות הסגנון שלנו. הנקודה המפחידה היתה מתחת לסלים, אבל הצלחנו להסתדר לא רע עם הגבוהים שלהם".
 

על כך שדווקא החסרונות בסגל (סילבן לנדסברג, גל מקל שבדיוק חזר מהפציעה ואנדרו גאודלוק שנפצע בחימום) שיחקו לטובתו והביאו לתחייתו של יוגב אוחיון אמר הדר: "את זה תצטרכו לשאול את יוגב. אני מבחינתי הייתי מעדיף לשחק עם סגל מלא".

 

וויימס. "שיחקנו חזק, הגנה, שיחקנו כקבוצה" (עדי אבישי)

 

סוני וויימס נבחר לשחקן המצטיין של מכבי תל אביב: "שיחקנו חזק, שיחקנו הגנה, שיחקנו כקבוצה. רצינו לנצח וזה היה נפלא לתת כזה משחק מול האוהדים שלנו".

 

יוגב אוחיון: "לא היתה לנו ספק עוד לפני תחילת המשחק שננצח את סופו. ברגע שאנחנו אקטיביים, שומרים כך ומערבים את הקהל המדהים הזה, היה את הרעש המדהים הזה בהיכל, אפשר לנצח אותנו פה".

 

פניני. מרגיש לו כמו נבחרת הכדורגל אחרי אלבניה (עדי אבישי)

 

הקפטן גיא פניני: "הראנו מה זה בית. האנרגיות שלנו, האנרגיות של קהל, נהננו. האם זה משחק שיכול לשנות עונה שלמה? אני מרגיש כאילו אנחנו נבחרת הכדורגל של ישראל. אחרי משחק אחד קברתם אותם בתקשורת, ואז ניצחון באלבניה והם כבר יכולים להיות במונדיאל. חבר'ה להירגע. זה רק משחק אחד. ואם נאסוף ניצחון ועוד ניצחון נוכל להתקדם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי