מכבי המריאה לטורקיה. בגאצקיס: "לו"ז של NBA"

מקל ולנדסברג
מקל ולנדסברג |

גלאטסראיי מחכה לצהובים: "לא סופר הפסדים". מאיק צירבס בדרך לבאיירן מינכן

(גודל טקסט)

אחרי ניצחון בדרבי, מכבי תל אביב תמשיך את השבוע העמוס שלה במפגשים מול גלאטסראיי (שלישי, 19:00) וקאזאן (חמישי, 21:05). הצהובים יצאו לטורקיה ללא מאיק צירבס שבדרכו לבאיירן מינכן כשגם קווינסי מילר לא המריא עם הצהובים. בינתיים, המארחים הוציאו הודעה רשמית, שלא תתתאפשר הכנסת דגלי פלסטין ורק יוכנסו לאולם כאלה של הקבוצה בלבד. 

 

"אני לא סופר לנו מאזנים והפסדים", אמר המאמן הלטבי איינראס בגאצקיס לפני ההמראה. "גלא קבוצה מנוסה ואתלטית. נצטרך לשים עליהם לחץ, זה חשוב מאוד. אסור לתת להם לשחק את הכדורסל שלהם. יש לנו בעיית כשירות מסויימת עם גאודלוק ו-ווימס אבל אחרי האימון  אני מרגיש טוב יותר עם המצב. לוח הזמנים שמחכה לנו דומה מאוד ל-NBA, אבל אני אומר – בואו נהנה מזה".

 

 

גם הסנטר קולטון אייברסון התייחס למפגש עם הטורקים: "אגיע עם אותה מנטליות וגישה כמו תמיד. הגבוהים של גלא יהיו משימה קשה. הסתדרנו איתם טוב במשחק הקודם, אבל נצטרך לשפר עמדות גם שם. תהיה אווירה חמה וקשה. נצטרך לבוא בגישה כמו בדרבי. אני יודע שאצטרך להימנע מכניסה לבעיית עבירות כדי שהיה זמין לקבוצה כמה שיותר.

 

המצב בבית: "המצב לא אידאלי. לא שלנו ולא שלהם, אבל אנחנו מוכנים להילחם. אנחנו לא מוותרים. לא הקבוצה, לא השחקנים ולא המאמנים. נותרה בנו הרבה מלחמה. כל משחק הוא כמו משחק פלייאוף ביורוליג. צריך לנצח בחוץ".

 


טיוס, יקצה על אייברסון (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי