עניין שבשגרה: 71:82 לאולימפיאקוס על מכבי ת"א

שום דבר מיוחד. מכבי תא
שום דבר מיוחד. מכבי תא | צילום: עדי אבישי

הפסד 16 לצהובים (שביעי בבית) שלא יסיימו במאזן חיובי. 17 ללנדסברג

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הובסה הערב (חמישי) בהיכל מנורה מבטחים על ידי אולימפיאקוס ורשמה הפסד מספר 16 במפעל, שקבר את הסיכוי התיאורטי של הצהובים לסיים במאזן חיובי.
 

לאיינראס בגאצקיס אמנם חסרו אנדרו גאודלוק, דווין סמית', קווינסי מילר וג'ו אלכסנדר, אך מלבד הפצועים חוסר האנרגיה של החבורה בצהוב ואיבוד העניין במפעל ניכרו היטב.

הרבע הראשון אמנם היה צמוד והתאפיין באחוזי קליעה נמוכים מאוד, כשנגמר ב-13:17 ליוונים והאירוע היחיד המשמעותי בו מבחינת הצהובים היה הבכורה של נמרוד לוי הצעיר ביורוליג. מהרבע השני היוונים התחילו לברוח בהובלת אריק גרין שהצטיין עם 16 נקודות, 3 ריבאונדים ושני אסיסטים כשרק ויקטור ראד (11 נקודות ו-6 ריבאונדים) ויוגב אוחיון (11 נקודות ו-3 אסיסטים) השאירו במשחק את מכבי ת"א.



הופעת בכורה ביורוליג. נמרוד לוי (עדי אבישי)
 

האורחים כבר ברחו להפרש שיא של 18 נקודות בתחילת הרביעי, ורק כשהמשחק הפך לגארבג' טיים טהור הצהובים הצליחו לצמק מעט ולהפסיד רק 82:71, שלא באמת שיקף את מה שקרה על הפרקט. סילבן לנדסברג היה הקלע המצטיין של הצהובים עם 17 נקודות ושני ריבאונדים.

בתוך כך, הרכש החדש של הצהובים דיימון סימפסון נחת בארץ וצפה במשחק מהספסל. הפורוורד אמר: "שמח לחזור לפה. זה שונה מנס ציונה ואשדוד מאוד, ואני לגמרי מוכן לזה. חיכיתי לזה הרבה זמן. הגעתי לעזור ולעשות את המקסימום האפשרי כדי לעזור לקבוצה. כבוד עצום לשחק עבור מכבי תל אביב. זה אתגר גדול והזדמנות גדולה עבורי לשחק בבמה הזו".


יודע שבצהוב זה אחרת. סימפסון (עדי אבישי)


רשימת הקלעים

מכבי תל אביב: סילבן לנדסברג 17 , גל מקל 12, ויקטור ראד 11, יוגב אוחיון 11, די ג'יי סילי 9, קולטון אייברסון 8, גיא פניני 3.


אולימפיאקוס: אריק גרין 16, יורגוס פרינטזיס 15, מאט לוג'סקי 15, דומיניק ווייטרס 14, קוסטאס פפאניקולאו 11, קם בירץ' 6, יאניס פפאפטרו 2, ניקולה מילוטינוב 2, ואנגליס מנצאריס 1.


מהלך המשחק

רבע ראשון: גל מקל, די.ג'יי סילי, גיא פניני, ויקטור ראד וקולטון אייברסון פתחו בחמישיית הצהובים. אייברסון קלע ראשון לצהובים אחרי 16 שניות, אריק גרין השווה ל-2:2. המשחק המשיך באחוזי קליעה נמוכים מאוד ו-5:06 דקות לסוף הרבע התוצאה עמדה על 5:6 לזכות שחקניו של בגאצקיס. שתי הקבוצות הובילו לסירוגין, עד סוף הרבע הצמוד שהסתיים ב-13:17 ליוונים.


פניני מתקשה מול פרינטזיס (עדי אבישי)

רבע שני: בגאצקיס עלה עם חמישייה ישראלית למהדרין שכללה את מקל, אוחיון, פניני, לנדסברג ושגב. ווטרס וגרין העלו את היוונים ליתרון 13:21. הצהובים, הרבה בזכות אוחיון, פתחו בריצת 0:7 כדי לצמק ל-21:20 בלבד, אבל האורחים הגיבו בריצת 0:9 משלהם ועלו להפרש שיא של עשר נקודות, 21:31. אולימפיאקוס המשיכה בשלה ו-1:16 לסוף התוצאה הובילה 28:38. ראד עוד ניסה לעזור לצהובים לצמק, אבל סל של גרין עם הבאזר הוריד את מכבי ת"א בפיגור 40:32 במחצית.

רבע שלישי: ראד ואוחיון עזרו לצמק ל-36:42 ולהוריד את ההפרש לשש, אבל היוונים בהובלת גרין ופאפאניקולאו הצליחו לעלות להפרש שיא חדש של 15 נקודות, 58:43 דקה וחצי לסיום הרבע, אותו סל של ראד סיים ב- 45:58 לאולימפיאקוס.


חסר אונים. בגאצקיס (עדי אבישי)

רבע רביעי: המומנטום לא השתנה ברבע האחרון, והיוונים כבר ברחו ל-52:70 והפרש של 18 נקודות, ורק כשהמשחק הפך לגארבג' טיים טהור שחקניו של בגאצקיס לצמק לפיגור 79:71 ו-8 הפרש בלבד, אבל זה לא באמת שינה כלום ואולימפיאקוס ניצחה 71:82.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי