פנרבחצ'ה חזרה לנצח. מילאנו הופתעה בבלגרד

אוברדוביץ'
אוברדוביץ' | צילום: getty

לאחר שלושה הפסדים, אוברדוביץ' שוב מחייך. קוסטאס סלוקאס הצטיין

(גודל טקסט)

חוץ מניצחונה של מכבי בקאזאן הערב (חמישי), המשיך המחזור השמיני עם שלושה מפגשים נוספים: כשפנרבחצ'ה גברה בבית על אנדולו אפס בדרבי טורקי, הכוכב האדום בלגרד גברה בפער דו ספרתי על מילאנו ורבע אחרון חזק של באסקוניה מול באמברג מנע מבוכה מקומית.

פנרבחצ'ה- אנדולו אפס 80:88

פנרבחצ'ה, סגנית אלופה אירופה, הגיעה לאחר שלושה הפסדים רצופים במפעל, כולל מכבי ת"א, אך כאמור הצליחה לעצור את הסחף ולגבור 80:88 על אנדולו והעלתה את מאזנה ל-3:5.

האורחת, שניצחה לפני יומיים את קאזאן, עוד פתחה טוב את המשחק והובילו אף ב-8 נקודות, אבל לפנר היו תכניות אחרות. קוסטאס סלוקאס (21 נקודות) ויאן וסלי (20 נק') העניקו למאמנם, ז'ליקו אוברדוביץ' את האוויר לנשימה מחדש.  מנגד, בלט אצל המפסידה ג'ייסון גריינג'ר עם 19 משלו. אנדולו אפס יורדת למאזן של 5:3.

סלוקאס, העניק אויר מחדש לאוברדוביץ' (אתר היורוליג)

הכוכב האדום בלגרד- מילאנו 70:83

הסרבים הובילו לאורך כל ההתמודדות ואף הגיעו ליתרון שיא של 17 נקודות, לאיטלקים לא היה ממש מענה הערב.

הפורוורד מרקו סימונוביץ' היה המוביל בקלעי הכוכב האדום עם 23 נקודות, כולל 5/9 מחוץ לקשת, נייט וולטרס סייע בעקבותיו עם 14 אישיות משלו. אצל האדומים מבירת האופנה, בלט אלסנדרו ג'נטילה עם 14, היחידי שתרם מספר דו ספרתי של נק' מבין חבריו.

המארחת משווה את מאזנה ל-4:4, מילאנו יורדת למאזן דומה. 

סימונוביץ', בהצגה אישית הפתיע את מילאנו (אתר היורוליג)

באסקוניה – באמברג 74:81

מהפך מדהים של הקבוצה מספרד מנע הפתעה גרמנית. האורחת ירדה ליתרון במחצית 32:47 והצליחה להחזיק בהובלה עד לתום הרבע השלישי, אבל ב-10 דקות האחרונות, הצליחה המארחת לרוץ 11:26 ולרשום ניצחון נוסף.

בקרב הקלעים של הבאסקים, בלטו יוהנס וויטמן (9 ריבאונדים) ורודריג בובוואה עם 20 כ"א. מנגד, אצל באמברג בלטו דאריוש מילר עם 16, מאודו לו 15 וניקולו מלי, שהגיע לדאבל-דאבל עם 12 נק' ו-12 ריבאונדים.

ויטוריה עולה למאזן של 3:5, באמברג מחזיקה כעת ב-6:2 בלבד.

ווייטמן הגרמני, מנע הפתעה של באמברג (אתר היורוליג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי