רשמי: איינארס בגאצקיס מונה למאמן מכבי ת"א

יעשה את ההבדל?
יעשה את ההבדל? | האתר הרשמי של מכבי ת"א

עוזרו של דיויד בלאט הפך לרביעי שעומד על הקווים בהיכל: "זו זכות עבורי"

(גודל טקסט)

זה היה באוויר במהלך השבוע האחרון וכעת זה הפך לרשמי. איינארס בגאצקיס חתם במכבי תל אביב על חוזה עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת.
 

הלטבי בן ה-49 היה עוזרו של דייויד בלאט בדרושאפקה, והפך כעת למאמן הרביעי שעומד על הקווים של מכבי ת"א העונה. "ראיתי את המשחק מול דרושאפקה מקרוב ואני שמח שכבר יצא לי לפגוש את הקבוצה באיסטנבול. נפלה בידי הזכות לקבל את התפקיד הזה ולאמן מועדון מפואר כמו מכבי תל אביב ואני נרגש לקראתה".
 


גם בלאט עצמו החמיא למאמן החדש של הצהובים: "אני מאחל לאיינארס ולמכבי ת"א את אותה הצלחה משותפת שהייתה לי עם מכבי במהלך שנותיי שם. הוא מגיע למועדון מאד מיוחד ואני חושב שהוא יכול להוסיף מהמגע שלו לקבוצה מאוד מוכשרת. אני מאחל לו את כל ההצלחה". בגאצקיס מגיע פחות מיממה לאחר ההפסד של קבוצתו החדשה לדרושאפקה והוא יודע שיש לו הרבה עבודה בכדי להעפיל איתה לשלב ההצלבה של היורוליג.

We're proud to officially welcome new Head Coach, Ainars Bagatskis#maccabi1617#maccabipic.twitter.com/OwPPhpEDIz

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) December 24, 2016

קריירת האימון של בגאצקיס החלה ב-2006 אז אימן בריגה. אחרי סיבובים בלטביה, רוסיה וגיאורגיה הגיע לבודיבלניק קייב האוקראינית איתה עשה את קפיצת המדרגה כשזכה איתה בשתי אליפויות והעפיל עד לגמר היורוקאפ. ב-2014 עבר לניז'ני נובגורוד שם אימן בין היתר את טיילור רוצ'סטי, ויקטור ראד וגל מקל, ולקח את הרוסים עד לטופ 16 של היורוליג. בנוסף, הוא גם מאמן את נבחרת לטביה בשש השנים האחרונות אותה הוביל לשלוש אליפויות אירופה ולמקום השמיני ב-2015.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי