שאראס וז'לגיריס הפסידו לאפס והתרחקו מהרבע

הוארטל בקובנה. ניצחון חשוב
הוארטל בקובנה. ניצחון חשוב | צילום: אתר היורוליג

הליטאים נכנעו 76:68 בבית לטורקים, סיכויי ההעפלה לטופ 8 קלושים

(גודל טקסט)

פרט למשחקה של מכבי תל אביב נערכים הערב (שלישי) שלושה משחקים נוספים במסגרת המחזור ה-27 ביורוליג. במשחק המוקדם אנדולו השיגה 68:76 חשוב על ז'לגיריס. לאחר מכן באסקוניה רשמה 71:96 על באמברג. כעת: פנאתינייקוס נגד מילאנו.

 

ז'לגיריס קובנה – אנדולו אפס 68:76

שאיפות העלייה של שאראס וז'לגיריס קובנה לרבע הגמר קיבלו מכה קשה בגלל הפסד ביתי מאכזב לאנדולו שממשיכה להחזיק בעקשנות במקום השמיני במפעל. הטורקים שמטו יתרון מבטיח ברבע האחרון, אבל קור רוח של טיילר האניקאט וחבריו לעומת החטאות ואיבודים של הליטאים סידרו לפראסוביץ' ניצחון חשוב.

 

באמברג – באסקוניה 96:71

הבאסקים עשו צעד משמעותי לעבר הבטחת המקום בשמונה הראשונות עם ניצחון ענק בגרמניה מול הגרמנים, שאיבדו את הסיכויים להעפיל לשלב הבא. שיין לארקין וצ'ייס באדינגר קלעו 17 כל אחד, טורניקה שנגליה הוסיף 16 והאורחים לא הותירו סיכוי לקבוצה של אנדראה טרינקיירי. ג'רל מקניל צלף 17 לזכות המארחת.

 

פנאתינייקוס – ארמני מילאנו 61:74

פנאתינייקוס השיגה ניצחון ביתי קליל 61:74 על ארמני מילאנו החלשה שאיבדה כבר עניין,  והתקרבה מאוד למקום בשלב רבע גמר. היוונים נטלו את ההובלה במהלך הרבע הראשון ומשם לא הסתכלו לאחור.  מייק ג'יימס וניק קאלת'יס בלטו עם 13 נקודות כ"א אצל היוונים. מנגד, 15 נקודות של אוודו עבאס ו-12 של מילאן מצ'באן לא הספיקו לאחרונה בטבלה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי