סוני ווימס במו"מ עם ריאל, ארון ג'קסון דחה את אולימפיאקוס

סוני ווימס
סוני ווימס | צילומים: עדי אבישי

דיווחים: הפורוורד האמריקאי, שסירב לעבור בדיקת סמים ולכן שוחרר ממכבי תל אביב, נמצא בשיחות מתקדמות עם המועדון מבירת ספרד. הגארד לא מעוניין להגיע ליוון

(גודל טקסט)

סוני ווימס במשא ומתן מתקדם עם ריאל מדריד, כך עולה מדיווחים בספרד. הפורוורד האמריקאי, ששוחרר בינואר ממכבי תל אביב, לא פעיל מאז שעזב את הצהובים וכעת נראה שהוא מצא בית חדש בקבוצה מהבירה הספרדית. שמו של ווימס נקשר גם לפנאתנייקוס לאחרונה.

כזכור, ווימס שוחרר ממכבי תל אביב לאחר שסירב לעבור בדיקת סמים, שככל הנראה מומנה על ידי המועדון. בעקבות סירובו של האמריקאי הוא הושעה תחילה מסגל הקבוצה, ולאחר מכן שוחרר מהמועדון.

 

ווימס החל את דרכו במכללת פורט סמית', והוביל את המכללה לאליפות NJCAA. השחקן נבחר בבחירה ה-39 בדראפט 2008 על ידי שיקאגו בולס, אך מיידית הועבר בטרייד לדנבר נאגטס. לאחר שלא הסתדר בדנבר, עבר לקבוצת ליגת הפיתוח מקולורדו שם הצטיין. בעקבות כך, עבר למילווקי באקס וטורנטו ראפטורס מה-NBA. ב-2011 עבר לאירופה וחתם בז'לגיריס קובנה, ובשנת 2012 חתם בצסק"א מוסקבה. לאחר שלוש עונות טובות, חזר ל-NBA לסיבוב נוסף, הפעם בפילדלפיה 76, אך שוב נכשל. ביוני 2016 חתם במכבי תל אביב. ב-19 משחקים במדי הקבוצה ביורוליג, הפורוורד בן ה-30 העמיד ממוצעים של 11.6 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים.

בתוך כך, לפי דיווחים ארון ג'קסון דחה את הצעתה של אולימפיאקוס. הגארד האמריקאי שעזב את צסק"א מוסקבה, מעוניין להגיע ל-NBA, אך כרגע מחזיק בהצעות ממכבי תל אביב ואנדולו אפס. היוונים גם כן היו במירוץ אחר השחקן, אך הצעתם כאמור נדחתה על ידי ג'קסון, וסיכוייה של מכבי תל אביב לצרף את השחקן גברו.

ארון ג'קסון. מתקרב למכבי תל אביב? (AFP)
ארון ג'קסון. מתקרב למכבי תל אביב? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי