מוטיונאס: מכבי ת"א החליפה 10 מאמנים בשנתיים, פחדתי להגיע

דונטאס מוטיונאס
דונטאס מוטיונאס | טוויטר

הסנטר, שעל מועמדותו לצהובים פורסם לראשונה בספורט1, סיפר לתקשורת הליטאית: "קיבלתי מהם הצעה מאוד מעניינת, שקלתי אותה ברצינות"

(גודל טקסט)

דונטאס מוטיונאס שהיה מועמד למכבי תל אביב, כפי שפורסם לראשונה בספורט1, סגר אמש (שלישי) את תנאיו בשנדונג הסינית וישתכר שלושה מיליון דולר לעונה.

בראיון בתקשורת הליטאית הסביר מוטיונאס מדוע לא הגיע למכבי ת"א: "ההצעה שלהם באמת הייתה מעניינת ושקלתי אותה ברצינות, אבל הפחד שלי היה שהם החליפו עשרה מאמנים בשנתיים האחרונות".

"היום יש מאמן אחד, ואתה לא יכול לדעת אם הוא יהיה שם בעוד חודש או מישהו אחר", המשיך הסנטר הליטאי. "למאמן אחד אתה יכול להיות מתאים ואז יגיע מאמן אחר ויגיד: "לך הביתה". זה הסיבה שנזהרתי מההצעה הזו".

מוטיונאס (26, 2.13) החל את הקריירה שלו באקדמיה של ז'לגיריס קובנה ובהמשך שיחק גם לתקופה קצרה בקבוצת הבוגרים של המועדון. אחרי שלוש שנים בבנטון טרוויזו האיטלקית, פרץ ביורוליג במדי פרוקום גדיניה עם 12.5 נקודות לצד 7.9 ריבאונדים. שחקן הפנים המחונן נבחר במקום ה-20 בדראפט 2011 ולאור היכולת הטובה שרשם בקבוצה הפולנית, יוסטון רוקטס, שהחזיקה בזכויות עליו, החתימה אותו לארבע שנים.

מזרחי ופדרמן. פוחדים מהם (עדי אבישי)
מזרחי ופדרמן. פוחדים מהם (עדי אבישי)

עונת השיא שלו בקבוצה מטקסס היתה ב-2014/15 עם 12 נקודות, 5.9 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים, אך בשנתיים האחרונות הוא סבל מפציעה בגב ולאחר שחוזהו הסתיים הוא עזב את הרוקטס והצטרף לניו אורלינס. גם אצל הפליקנס הושבת לתקופה ארוכה כשרשם 34 הופעות בלבד בהן תרם 4.4 נקודות ושלושה ריבאונדים.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי