איתי שגב: מתרגשים לקראת המשחק האירופי הראשון בבית

מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

מכבי תל אביב נרגשת לקראת הבכורה הביתית באירופה ב-21:00, תומאס: "באסקוניה טובה, אך אנחנו רעבים". האם הספרדים יצאו מהמשבר דווקא מול האקס נבן ספאחיה?

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תנסה להמשיך במומנטום החיובי מפתיחת העונה כשתארח הערב (חמישי, 21:00) את באסקוניה במסגרת המחזור השני של היורוליג. הצהובים מגיעים להתמודדות ללא הפסד רשמי עד כה ויקוו להמשיך את רצף הניצחונות מול הספרדים שמגיעים לאחר הפסד ליגה ובסגל חסר ללא רודריג בבואה, ג'ורדן מקריי ופטריסיו גארינו. מנגד, הצהובים יחסרו את כארם משעור, שנקע את הקרסול וזקוק למנוחה.

עבור נבן ספאחיה מדובר במשחק מיוחד אחרי שאימן בעבר את המועדון הבאסקי, אז תחת השם טאו ויטוריה, ואף הדריך את פבלו פריג'יוני, שמונה למאמן הקבוצה בקיץ האחרון. למרות סגל די מרשים על הנייר, באסקוניה סובלת מפתיחת עונה קשה כשהיא במאזן 3:1 בליגה הספרדית ולאחר שהפסידה במחזור הפתיחה לאולימפיאקוס.


ישמור על המאזן המושלם? ספאחיה (דני מרון) 

המשחק הערב יהיה הופעת הבכורה של הצהובים בביתם במסגרת היורוליג ובמכבי מקווים לספק כדורסל איכותי שילהיב את הקהל במטרה להחזיר את אמון האוהדים שנפגע בשנים האחרונות. במועדון מבינים כי ניצחון משכנע על באסקוניה, בתוספת עידוד וחיבור מחדש עם האוהדים, יכולים למנף את הקבוצה למומנטום חיובי בתחילת העונה ואולי לכפר במקצת על השנתיים האחרונות שעבר המועדון.

"אנחנו יודעים שבאסקוניה קבוצה טובה", אמר דשון תומאס. "אנחנו צריכים להיות מרוכזים ולהתחרות. אנחנו יכולים לעלות למגרש ולהתחרות והוכחנו את זה כבר במשחקי ההכנה. אנחנו קבוצה רעבה כך שנעלה על המגרש ונשחק את המשחק שלנו כקבוצה". על משחקי הבית אמר הפורוורד: "זה מרגיש נהדר. שיחקתי פה בעבר עם ברצלונה ועם אפס וזה מרגיש נהדר. עכשיו אני לובש את המדים של מכבי וזה דבר טוב. עברנו את המשחק הראשון באולם שלנו מול בני הרצליה, זה הרגיש מאוד נוח והוסיף לנו ביטחון".

הקפטן איתי שגב הוסיף: "אנחנו מאוד מתרגשים, כולם פה מאוד דרוכים. משחק יורוליג ראשון מול הקהל תמיד כיף ומרגש. אני מקווה לראות את הקהל מגיע, ממלא את האולם ועושה רעש ואני מקווה שננצח. השנה יש לנו שחקנים עם אופי מאוד טוב, גם ברמה המקצועית וגם ברמה החברית. גם הצוות המקצועי וכל האנשים במערכת דרוכים לקראת השנה הזאת. יש לנו חומר אנשים טוב ואני מאמין שיהיה בסדר".


מוכן. שגב (עדי אבישי) 

הסנטר הישראלי התייחס גם למצב הבעייתי של היריבה בעקבות ריבוי הפציעות וההפסדים: "זה נכון, אבל זו קבוצה שיש לה הרבה מאוד ניסיון, בטח שביורוליג וגם ברמות יותר גבוהות. אנחנו לא מסתכלים על הפצועים, הפסידו או לא הפסידו, הם קבוצה מאוד טובה ואנחנו מאוד מכבדים אותם. אנחנו מתכוננים אליהם כמו שצריך והולך להיות משחק טוב מחר".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי