נבן ספאחיה: "הטעויות בבלגרד לא מקובלות, נוריס קול ישחק מחר"

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת המשחק נגד מילאנו, והתייחס גם לאקס אנדרו גאודלוק: "אני לא יודע איך אקסים יכולים לבוא עם מוטיבציה מיוחדת, אני תמיד מגיע לכל משחק עם המוטיבציה הכי גבוהה שאפשר"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב לא ניצחה במסגרת היורוליג כבר שני משחקים ברציפות, ונחלה שני הפסדים מאכזבים – לאולימפיאקוס ולכוכב האדום בלגרד. מחר (חמישי, 21:00) יארחו הצהובים את מילאנו בתקווה לחזור למסלול.

המאמן נבן ספאחיה דיבר במסיבת העיתונאים ופתח: "אחרי שני הפסדים קשים ביורוליג אנחנו חוזרים הביתה ונרצה לשחק כדורסל טוב לעיני הקהל שלנו".

המוטיבציה של אנדרו גאודלוק: "אני באמת לא יודע. למשל רוצ'סטי בשבוע שעבר, הוא שיחק נגד קבוצות אחרות גם טוב. למה לאקסים יש מוטיבציה גבוהה יותר? אני באמת לא יודע, אין כזה דבר בשבילי מוטיבציה יותר גבוהה כי אני תמיד בא עם המוטביציה הכי גדולה שאפשר".

רוצ'סטי נגד דיברתולומיאו
רוצ'סטי נגד דיברתולומיאו. תמיד משחק טוב (דב הליקמן)

הפרטים הקטנים: "אמרתי בפתיחה שאנחנו יותר מוכנים וגם אמרתי זאת לשחקנים, רק שהם צריכים להראות את זה גם במשחק. אין משחק מושלם אבל הטעויות בבלגרד היו בלתי מקובלות".

איזון בקבוצה: "אנחנו קבוצה מאוזנת מבחינת דקות המשחק. בשבילי משחק זה 40 דקות ולא חמש הדקות הראשונות. כשזורקים לשלוש צריכים יותר יציבות. בשבילי זה עניין גדול לשחק יותר מהיריב, אנחנו רוצים לנצח".

נוריס קול. כשיר
נוריס קול. כשיר (דב הליקמן)

איתי שגב והישראלים: "אני לא מחלק את השחקנים לפי ישראלים או לא, אני מדבר אל השחקנים שלי ומכין אותם. הוא בוודאות ישחק, זוסמן ישחק, ג'ייק כהן ישראלי גם ואנחנו על הדרך. כמאמן אני צריך סבלנות מכולם וזה הולך לעבוד".

מצבו של נוריס קול: "הוא ישחק מחר ומאוד מרשים איך הוא התאושש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי